محمد دحلان، عضو سابق جنبش فتح که به تازگی نامش از سوی ترکیه در لیست تروریست‌های تحت تعقیب قرار گرفته و جایزه‌ای نیز برای دستگیری‌اش تعیین شده در واکنش به این اتفاق به رئیس جمهور ترکیه کنایه زد.

عضو سابق جنبش فتح به اخبار منتشر شده توسط رسانه‌ها مبنی بر این که آنکارا نام وی را در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب قرار داده، واکنش نشان داد.

به گزارش سلام نو، به نقل از روسیا الیوم، محمد دحلان، عضو سابق جنبش فتح در واکنش به قرار دادن نام وی در لیست تروریست‌های تحت تعقیب و تعیین جایزه ۷۰۰ دلاری برای دریافت اطلاعاتی که منجر به دستگیری وی شود، در صفحه کاربری خود در فیس‌بوک نوشت: به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه پیشنهاد می‌کنم پس از خراب شدن رویاها و آرزوهاش در منطقه عربی این مبلغ (۴ میلیون لیر ترکیه معادل ۷۰۰ هزار دلار) را به روانپزشک پرداخت کند.

مقامات ترکیه دحلان را که در حال حاضر در امارات به سر می‌برد به ایفای نقش برجسته در تلاش برای کودتای نافرجام در ترکیه در سال ۲۰۱۶ متهم کرده‌اند. وی همچنین با فتح الله گولن، روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه در صربستان نشست‌هایی برگزار کرده بود و آن را حمایت مالی می‌کند.

در همین راستا،، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه نیز ماه گذشته میلادی در گفت‌وگویی تلویزیونی دحلان را به حمایت از سازمان گولن متهم کرد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید