رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبر داد که در دو حادثه مجزا در جاده های سمنان دو خودرو چپ کرد که باعث از دست رفتن جان دو هموطن گردید

به گزارش سلام نو، سرهنگ تقی کبیری ضمن بیان اینکه امروز یک‌شنبه دو حادثه واژگونی خودرو در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: ساعت ۷:۳۳ واژگونی خودرو سمند در کیلومتر ۸۵ محور دامغان- سمنان گزارش شد که در این حادثه راننده جان باخت و دیگر سرنشین این خودرو به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: ساعت ۱۱:۴ امروز واژگونی پژو ۲۰۶ در کیلومتر پنج محور شاهرود-دامغان اتفاق افتاد که در این حادثه نیز سه سرنشین دیگر خودرو مصدوم شدند که این افراد نیز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی پنج‌ماهه نخست سال جاری ۱۲۳ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند، ابراز داشت: ۶۰ درصد علت این حوادث واژگونی خودرو براثر تخطی از سرعت زیاد، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان ناشی می شود.

کبیری اضافه کرد: را رانندگان و مسافران درخواست می‌شود ضمن پرهیز از هرگونه شتاب و عجله در صورت احساس خستگی حتما در اولین پارکینگ حاشیه راه توقف کرده به صورت کامل از خودرو پیاده شده و سپس با هوشیاری کامل طی مسیر کنند./ مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید