۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 27962279

سرهنگ حسین دهکی، فرمانده دریابانی استان هرمزگان اعلام کرد ۲۸۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای جنوب کشور کشف و ضبط شد.

به گزارش سلام نو، سرهنگ حسین دهکی با اعلام خبر کشف سوخت قاچاق در جنوب کشور درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار قاچاق بر اقتصاد کشور،  برخورد قاطع با باندها و شبکه‌های سازمان‌یافته قاچاق کالا و ارز به‌صورت ویژه در دستور کار مرزبانان فرماندهی استان هرمزگان قرار گرفت.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف محموله سوخت قاچاق و انهدام یک باند از قاچاقچیان خارجی سوخت در این استان خبر داد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبتهای ویژه و با تلاشهای شبانه‌روزی مرزبانان استان هرمزگان، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می‌کردند شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار داده شد.

وی تصریح کرد: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله سوخت قاچاق در آبهای شهرستان سیریک شناسایی و توقیف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در این عملیات یک فروند یدک‌کش خارخی توقیف و 284 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

دهکی با اشاره به دستگیری 12 قاچاقچی و توقیف یک فروند یدک‌کش در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 322 میلیارد و 712 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان با اشاره به خسارات جبران‌ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت غیرقانونی در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را به سودجویان نخواهد داد./تسنیم

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید