۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 25061283

برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی عربستان تیم جدیدش را جاه طلب خوانده و نسبت به موفقیت این تیم در آینده ابراز امیدواری کرده است.

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال الاهلی عربستان امشب به مصاف الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد رفت، برانکو ایوانکوویچ که در اولین تجربه حضور خود روی نیمکت الاهلی باید در این دیدار حساس و البته خانگی این تیم را هدایت کند درباره این بازی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از امیر منصور بخاطر اطمینان به من و حضور در تیم الاهلی که یکی از بزرگترین تیم های خاورمیانه و آسیاست تشکر می‌کنم. بازی سختی را در کنار هواداران خود در جده برگزار خواهیم کرد، ما باید در این بازی به نتیجه مثبت برسیم تا در بازی برگشت در ریاض آسوده خاطر باشیم.

سرمربی تیم الاهلی عربستان در ادامه افزود: تیم من جاه طلبی بالایی دارد و می خواهد در مرحله بعد لیگ قهرمانان حاضر باشد تا به سمت قهرمانی در این مسابقات قدم بردارد.4 باشگاه عربستانی در این مرحله حضور دارند و الاهلی موفق شد در حضور پرسپولیس و پاختاکور که قهرمانان لیگ خود هستند، به مرحله بعد صعود کند. ما علی رغم غیبت یوسف الحربی، عبدالباسط هندی و عبدالله حسون برای موفقیت تلاش کنیم.

برانکو همچنین درباره طرح هواداران الاهلی برای وی در این بازی گفت: از آنها تشکر می کنم و این برای من بسیار عالی است.امیدوارم بتوانم آنها را خوشحال کنم و تاکید می کنم که تیم من برای موفقیت به شدت تلاش می کند./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید