شهرخودرو مشهد به احتمال فراوان برای برپایی اردوی دوم تدارکاتی دوباره به تهران می‌آید اردویی که از بی زمینی بازیکنان یحیی گل محمدی دوباره قرار است در تهران برگزار شود.

به گزارش سلام نو، تیم شهرخودرو مشهد به احتمال فراوان برای برپایی اردوی دوم تدارکاتی باز هم پا به تهران خواهند گذاشت. این اتفاق در حالی می افتد که پیش از این برخی ارگان ها از جمله شهرداری قول و قرارهایی مبنی برحمایت از نماینده آسیایی استان داده بودند. قول و قرارهایی که تاکنون برای انجام آنها اتفاق خاصی نیفتاده است.

یکی از حمایت ها از تیم شهرخودرو ماه گذشته از سوی شهرداری مشهد مطرح شده بود و آقای شهردار در جلسه ای خبری وعده اعطای یک زمین تمرینی 16 هکتاری در منطقه طبرسی مشهد را به شهرخودرو به عنوان نماینده آسیایی تاریخ فوتبال خراسان داده بود و البته قبل‌تر از آن هم در صورت صعود شهرخودرویی ها وعده هایی از سوی این ارگان مطرح شده بود که در نهایت عملی نشد.

یحیی گل‌محمدی هم که با کلنگ زدن نمادین زمین بی‌آب و علف اداره کل ورزش و جوانان در منطقه دور شاندیز، خوب می داند نداشتن مکان تمرینی مناسب برای تیمی که فوتبال روی زمین و تاکتیکی بازی می‌کند چیزی بیشتر از یک خطر بزرگ است.

شهرخودرویی‌ها با این اوصاف در حالی که از شهردار مشهد ناامید شده‌اند در حال بستن چمدان‌ها برای ادامه تمرینات پیش فصل خود از شنبه در تهران هستند تا جدای از تحمل هزینه‌های بالای اردویی در تهران، باز هم نتوانستند به کمترین خواسته خود از مدیران شهری مشهد برای دریافت یک زمین تمرین ساده برسند تیمی که این روزها فقط و فقط حمیداوی را به عنوان مالک پشت‌سر خود دارد و از مدیران فراوانی که پس از صعود به آسیا با این تیم عکس یادگاری گرفته‌اند، یک نفر هم کنار تیم نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید