پس از شکست شب گذشته سپاهان و عدم نتیجه گیری مورایس با این تیم، شایعاتی مبنی بر برکناری او به گوش می‌رسد .

گل‌محمدی سرمربی سپاهان می شود؟
به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، یحیی گل‌محمدی از طریق نزدیکان خود برای همکاری با سپاهان اعلام آمادگی کرده است.

شب گذشته و از هفته هجدهم لیگ برتر، استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که آبی پوشان توانستند با تک گل روزبه چشمی حریف خود را شکست دهند و با ۳۹ امتیاز در صدرجدول قرار بگیرند.

سپاهان با شکستی که شب گذشته متحمل شد، اوضاعش به شدت بهم ریخته و زردپوشان اصفهانی در شش بازی اخیر خود ۶ شکست را متحمل شدند و از این نظر آمار بسیار ضعیفی از خود بجای گذاشتند.

سپاهان فصل گذشته و با تساوی مقابل ملوان در خانه کورس قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا با ۴ شکست پیاپی در لیگ برتر، از استقلال عقب مانده و کار برای مرد پرتغالی سخت شده است.

پس از شکست شب گذشته سپاهان و عدم نتیجه گیری مورایس با ین تیم، شایعاتی مبنی بر برکناری او به گوش می‌رسد و حتی گفته می‌شود یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان گزینه جانشینی او است.

گل محمدی با پرسپولیس در ۴ فصل، ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر کسب کرده و فصل گذشته هم توانست سه گانه فوتبال ایران را از آن خود کند.

گل محمدی با اینکه در نیم فصل از هدایت پرسپولیس استعفا کرد، اما به گفته افراد نزدیک به او بدش نمی‌آید با نشستن روی نیمکت سپاهان دوباره به فوتبال ایران برگردد. حال باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیران باشگاه سپاهان در قبال مورایس چیست و اینکه به او تا پایان فصل فرصت خواهند داد یا خیر؟

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید