ابراهیم صادقی فر، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر دارا بودن تقریبا ۲۵۰ ورزشگاه اختصاصی کارگران در سراسر کشور گفت : این قشر می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در ورزش کشور داشته باشند .

به گزارش سلام نو، مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری با حضور ابراهیم صادقی فر، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد دادکان، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش کارگری و به ریاست احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و برگزار شد.

صادقی فر در این نشست ضمن تبریک موفقیت‌های ورزشکاران کارگر اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا و تقدیر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسوولان در اعزام کاروان ۱۴۰ نفره ورزش کارگری به مسابقات اسپانیا اظهار کرد: کاروان ایران توانست در عمل فعل خواستن را صرف کرده و پرچم پرافتخار کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی برافراشته و سبب شدند تا امر ورزش در میان جامعه کار و تولید توسعه بیشتری داشته باشد.

او توجه به ورزش فرزندان کارگران و استعدادیابی در بین این جامعه عظیم  که سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند را از برنامه‌های حوزه معاونت اعلام کرد و خواستار حمایت‌های فنی و توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تقویت جایگاه ورزش کارگری در راستای توسعه و تعمیم ورزش در بین جامعه ۱۴ میلیونی کارگران شد.

صادقی‌فر در ادامه تقویت هیات‌های ورزشی و افزایش ظرفیت‌های موجود در ورزش استان‌ها را منوط به تلاش و برنامه‌ریزی مستمر مسئولان ورزش کارگری کشور دانست و افزود: ورزش کارگری با دارا بودن حدودا ۲۵۰ ورزشگاه در سراسر کشور می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای را در ورزش کشور ایفا کند.

با پیگیری صورت گرفته و تصویب اساسنامه جدید در مجمع عمومی فدراسیون ورزش کارگری، هیات های استانی به عضویت مجامع عمومی و انتخاباتی فدراسیون درآمده و دارای حق رای شدند. این درحالیست که پیش از این فقط انجمن ها در مجامع حضور و حق رای داشتند.

در ادامه این جلسه از خدمات منصور احمدی، پیشکسوت داوری و رئیس انجمن فوتبال کارگران کشور تقدیر به عمل آمد./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید