مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد: تعزیرات استام  برای دو متهم قاچاق و احتکار لوازم یدکی جزای نقدی صادر کرد.

به گزارش سلام نو، علی مبشری گفت: فردی که مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو را به طور غیر قانونی وارد کشور کرده بود، به دام قانون گرفتار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: این فرد محموله خود را به وسیله یک دستگاه اتوبوس مسافربری از بوشهر به مقصد تهران حمل می کرد که با هوشیاری مامورین انتظامی شهرستان ممسنی شناسایی و بازداشت شد.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده ای در این رابطه و ارسال به تعزیرات حکومتی، متهم به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی احضار و پس از احراز تخلف، به ضبط کالا و پرداخت جریمه ۴۰۰ میلیون ریالی در حق دولت محکوم شد.

مبشری در خصوص رسیدگی به پرونده احتکار لوازم یدکی نیز گفت: با گزارش های دریافتی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات در مورد احتکار کالا در انباری واقع در حومه شهر شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر مراجعه کردند.

وی افزود: با اخذ حکم قضایی و ورود به این انبار ، مقادیر زیادی لوازم یدکی کشف شد که با توجه به عدم ثبت این انبار در سامانه جامع انبارها، انبار مذکور پلمپ و پرونده ای در این راستا تشکیل شد.

مبشری از شناسایی و بازداشت مالک انبار خبر داد و تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده در شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی فارس مشخص شد که کالاهای مکشوفه به قصد گرانفروشی احتکار شده و با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به عرضه کالا به نرخ رسمی در بازار و جریمه ۶۰۰ میلیون ریالی متهم پرونده صادر کرد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید