۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 20986562

 سیب یکی از میوه های مناسب برای افرادی است که قصد کاهش وزن دارند به گونه ای که بسیاری از کارشناسان تغذیه بر این باور هستند که استفاده از سیب به دلیل برخورداری از فیبر خود می تواند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشد.

گفتنی است سیب سرشار از آنتی اکسیدان می باشد که این خود می‌تواند در افزایش سلامت بدن بسیار تاثیر گذار باشد. به گونه ای که بسیاری از کارشناسان طب سنتی بر این باور هستند که با استفاده از سی دی به صورت منظم آب می توان از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها نیز جلوگیری کرد.

به طور کلی باید یادآور شد که مصرف سیب به هنگام گرسنگی خود می تواند عاملی برای ایجاد احساس سیری با شد از این رو افرادی که قصد کاهش وزن دارند استفاده از در طول روز برای آنها بسیار مناسب خواهد بود.

از سوی دیگر باید خاطرنشان کرد که مصرف سیب نیز می‌تواند عاملی برای تنظیم هورمون ها باشد از این رو افرادی که به   دلیل اختلالات هورمونی مانند کم کاری و پر کاری تیروئید به افزایش وزن مبتلا شدن با مصرف سیب به راحتی می توان به وزن ایده آل خود دست یابند.

جالب است بدانیم که مصرف روزانه سیب نیز می‌تواند مانعی برای ابتلا به برخی از سرطان ها نیز باشد بنابراین بسیاری است پزشکان معتقد هستند که با مصرف روزانه سیر می توان از ابتلا به برخی از سرطان ها نیز جلوگیری کرد.

زمان مناسب مصرف سیب برای کاهش وزن

باید در نظر داشت که بنا بر توصیه کارشناسان طب سنتی بهترین زمان برای مصرف سیب در اواسط روز، بعد از ظهر، یا قبل از یک وعده غذا می باشد که البته این مهم به طور کامل به فرد بستگی دارد.

در خاتمه باید متذکر شد که  قبل از پایان روز، سیب مصرف شود و البته نه آب سیب یا پوره سیب، پای سیب یا کیک سیب!

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید