۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 13072873

رنگ نارنجی یکی از رنگ های شاد و سرزنده است که همیشه در فضاهای شاد و دکوراسیون برخی از مکان ها که طراح آن ها ترجیح می دهند فضای شادی را برای مشتریان و مراجعه کنندگان خود فراهم کنند، استفاده می شود.

در انتخاب رنگ برخی از رستوران ها، سالن های آرایشگاه ها، مطب پزشکان و... از رنگ نارنجی استفاده می شود که این رنگ باعث انتقال انرژی و لحظاتی شاد به افرادی ست که به این مکان ها مراجعه می کنند.

مثلاً وقتی افراد به رستورانی مراجعه می کنند که در دکوراسیون خود از رنگ نارنجی به عنوان یک رنگ گرم و شاد استفاده کرده است این موضوع باعث می شود که این افراد میل بیشتری به غذا خوردن داشته باشند و لحظات خوبی را در آن مکان سپری کنند.

هنگامی که دو رنگ زرد و قرمز با یکدیگر ترکیب می شوند رنگ نارنجی به دست می آید که گرما و انرژی مثبت را از آن می توان دریافت کرد.

رنگ نارنجی مظهر ویژگی های متفاوتی چون شادی، بازیگوشی، ماجراجویی و حتی جسارت است.

وقتی به رنگ نارنجی نگاه کنید می توانید از آن هیجان انگیز بودن و جذاب بودن را دریافت کنید و افرادی که قصد دارند به دکوراسیون منزل یا محیط کار خود شادی ببخشند از رنگ نارنجی استفاده می کنند و این رنگ حتی یک بیان قوی دارد.

برقراری تعادل، انرژی زا بودن و فراخوانی از ویژگی های دیگر رنگ نارنجی است.

هنگامی که به طیف رنگ ها نگاه کنید از میان تمامی رنگ ها به شادترین رنگ که نارنجی است خواهید رسید که برخی بر این موضوع اذعان می کنند که رنگ نارنجی دوستانه تر از رنگ قرمز و جسورانه تر از رنگ زرد است.

اشتیاق همراه با سرزندگی، نیروی حیات و قدرت ابتکار، شادی و ارتباط جمعی و سلامت از ویژگی های رنگ نارنجی هستند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید