برخی از خانم ها هنگام بیدار شدن از خواب در اول صبح حس خوشایند و رضایتمندی نسبت به چهره خود ندارند و نخستین چیزی که به دنبال آن هستند لوازم آرایش برای مرتب و آرایش کردن خود است.<br/>در این مطلب به برخی از توصیه ها برای قبل از خواب و زیبا شدن صورت هنگام صبح اشاره می کنیم.

تمیز کردن چهره قبل از خواب

قبل از به رختخواب رفتن حتما سعی کنید صورت خود را شسته و آن را از هرگونه آرایش و آلودگی پاکیزه کنید.

اگر شما جزء افرادی هستید که پوستی چرب دارید حتما باید صورت خود را بشویید و آرایشتان را پاک کنید؛ زیرا در غیر این صورت منافذ پوست شما بسته شده و نمی توانند به خوبی و به راحتی تنفس کنند.

پاک کننده خوب و قوی برای تمیز کردن صورت بسیار توصیه می شود و در صورت داشتن آرایش بر روی چهره خود حتما ابتدا با یک لوسیون آرایش خود را پاک کنید و با این کار به باز شدن منافذ پوست تان کمک کنید.

استفاده کردن از مرطوب کننده ها

شب بهترین زمان برای استفاده کردن از مرطوب کننده است.

برای یک بار هم که شده صورت خود را با مرطوب کننده در شب نرم و لطیف کنید. علاوه بر مرطوب کننده های پوست، می توانید از مرطوب کننده های لب نیز استفاده نمایید که به نرم شدن لب های تان کمک می کند و محصولات ساده و طبیعی بهترین گزینه هستند.

استفاده از مسواک و نخ دندان

مسواک زدن و نخ دندان در زیبایی و سلامتی نقش مهمی ایفا می کنند. حتما قبل از این که به رختخواب بروید مسواک زده و به اندازه کافی از نخ دندان استفاده کنید؛ زیرا این کار علاوه بر سلامتی بهداشت دهان و دندان شما باعث زیبایی چهره شما نیز می شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید