- مدیرکل تبلیغات اسلامی قم از اعزام 200 روحانی به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی اظهار کرد: این روحانیان کار امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران را انجام می دهند.

وی با بیان این که حدود سه هزار روحانی از سراسر کشور برای کمک رسانی به مردم این مناطق اعلام آمادگی کرده اند گفت: اعزام این روحانیان به دلیل شرایط منطقه و بارش ها و آبگرفتگی شدید امکان پذیر نشده و درصورتی که زمینه مهیا شود،آنان نیز به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

عزت زمانی از جمع آوری کمک های مردمی در مساجد و هیات های استان قم برای کمک به مردم سیل زده خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری نهادها، سازمان ها و مسئولان ، کار امدادرسانی تسریع یابد.

در روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به ویژه مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این 2 استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده اند.

وی همچنین با اشاره به بارندگی باران که از شب گذشته در استان قم آغاز شده است گفت: از ظرفیت های مساجد و امکانات اداره کل تبلیغات اسلامی برای اسکان اضطراری زائران و مسافران نوروزی استفاده و مسافران به اماکن مسقف هدایت شده اند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید