یکی از روش های روشن کردن مو استفاده از اکسیدان می باشد برای این روش باید با توجه به رنگ دلخواه از اکسیدان مناسب استفاده کرد.

لازم به ذکر است اکسیدان از درجه های مختلفی برخوردار می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد

اکسیدان شماره ۲ یا ۹ درصد

اکسیدان شماره ۳ یا ۱۲ درصد

بدیهی است در این روش باید در ابتدا موها را با اکسیدان خالی آغشته کرد و پس از روشن به اندازه دلخواه مو را شست و سپس خشک کرد و رنگ دلخواه را بر روی مو زد.

استفاده از رنگ مو سه صفر نیز می تواند عاملی برای روشن کردن مو باشد در این روش نیز باید در ابتدا مو را با رنگ سه صفر و اکسیدان شماره سه رنگ کرد و بعد از روشن شدن مو به اندازه دلخواه موها را شست و خشک کرد و رنگ دلخواه را بر مو زد.

به طور کلی باید در نظر داشت که اگر موهای سفید سر بیش از اندازه باشد رنگ موی مناسب برای این دسته از افراد رنگ موی شماره ۱۱ می باشد.

از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که رنگ و اکسیدان مورد استفاده با جنس مو و ضخامت آن ارتباط معناداری دارد.

باید در نظر داشت که در صورت وجود دکلره و یا هایلایت بر روی مو می توان به راحتی و با استفاده از رنگ مو اقدام به رنگساژ کردن مو نمود به گونه ای که رنگ موی دلخواه را به راحتی به دست آورد.

رنگ موی عسلی بدون دکلره

متاسفانه بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای رنگ موی عسلی باید از دکلره استفاده کرد اما این در حالی است که می توان به راحتی و بدون استفاده از دکلره رنگ موی دلخواه را به دست آورد، برای این کار کافی است ۱.۳رنگ موی طبیعی شماره ۹.۰ را با ۱/۴ از رنگ مو دودی شماره ۹.۲ و رنگ موی ۳ صفر و دو بند انگشت از واریاسیون طلایی ۰۰۳ و اکسیدان نه درصد و دوازده درصد ترکیب کنید و بر روی مو گذاشت و پس از ۴۰ الی ۴۵ دقیقه اقدام به شست و شوی مو کرد.

رنگ مو زیتونی بدون دکلره

برای رنگ موی زیتوی باید در ابتدا از رنگ موی ۰۰۰ و یا E۲۰ استفاده کرد و بعد از آن می تواند از رنگ موی زیتونی با سری M و شماره های ( ۵ , ۹۰.۰۱ , ۱۰ ) استفاده کرد.

لازم به ذکر است که برای به دست آوردن رنگ زیتونی باید از واریاسیون سبز استفاده کرد چرا که این واریاسیون قرمزی مو را خواهد گرفت همچنین باید از واریاسیون نقره ای نیز استفاده کرد تا به وسیله آن زردی مو به راحتی گرفته شود تا بتوانید به رنگ دلخواه خود دست یابید.

رنگ مو شکلاتی عسلی بدون استفاده از دکلره

برای دستیابی به این رنگ موی نیز باید در ابتدا با استفاده از رنگ موی سه صفر موها را تا حد امکان روشن کرد و سپس از رنگ موی عسلی با شماره ۷  و رنگ موی شکلاتی روشن و رنگ موی دودی نیز استفاده کرد.

باید در نظر داشت که برای رنگ موی شکلاتی عسلی نیز می توانید از واریاسیون دودی و نقره ای استفاده کرد چرا که واریاسیون نقره ای باعث شفاف شدن رنگ مو می شود و واریاسیون دودی نیز می تواند به رنگ موی شما یک هاله ای دودی دهد که در جذابیت رنگ مو بسیار تاثیر گذار خواهد بود هر چند باید در نظر داشت که میزان استفاده از واریاسیون دودی باید بسیار کم باشد.

در پایان باید خاطر نشان کرد که اندازه رنگ مو بستگی به حجم مو دارد و همچنین برای روشن تر شدن رنگ مو نیز می توانید از اکسیدان شماره سه استفاده کنید.

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید