خیانت یکی از موضوعاتی ست که همیشه مورد بحث بسیاری از روانشناسان و افراد عادی بوده است زیرا می تواند زندگی را دچار تزلزل و از هم پاشیدگی کند. <br/>خیانت، خود را به روش های مختلفی نشان می دهد و یکی از آن ها تغییرات محسوس در رابطه می باشد.

مثلاً اگر یکی از افراد به همسرش گرایش خاصی ندارد و خستگی در رفتار و کارهایش مشخص شده است باید به دنبال علل بروز این موارد باشد چرا که اگر این روند ادامه یابد سردی در روابط زناشویی ایجاد می شود.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی و گسترش فضای مجازی، خیانت یکی از معضلاتی است که زندگی زنان و مردان را در بر گرفته است.

در این مطلبِ سلام نو قصد داریم به سه مورد از خیانت زنان اشاره کنیم و در مطالب بعدی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت...پس با ما همراه باشید...

گذراندن بیشترِ اوقات با دوستان

اگر مرد به این موضوع پی برد که همسرش بدون این که او در جریان باشد به طور ناگهانی با گروه هایی وارد رابطه دوستی شده است  و بیشتر زمانش را با آن ها می‌گذراند باید به عنوان هشدار و تلنگری به آن توجه کرده و به دنبال علت آن برود.

باید توجه کرد که هرنوع دوستی، خطرناک و نشانه ی بدی نیست زیرا بسیاری از گروه های دوستی استاندارد و خوب هستند اما اگر نشانه های رفتاری و عملی در وجود زن به وجود آمد که باعث دلسردی و دور شدن شد باید جدی گرفته شود.

زن نباید دوستی و ارتباطات دوستانه خود را در اولویت قرار دهد به طوری که وجود شریک زندگی اش برایش بی اهمیت باشد و یا در لحظاتی که با آن ها به سر می برد پاسخگو نباشد و یا از دسترس خارج باشد زیرا این ها نشانه هایی است که باید جدی گرفته شوند.

اگر در شرایطی که همسر شما به شما می گوید با دوستانش ملاقات دارد اما به این موضوع که با مرد دیگری خواهد بود شک دارید می توانید به او پیشنهاد دهید که او را در مسیر همراهی کرده و نظر او را در این خصوص متوجه شوید.

اگر زن از این همراهی امتناع کرد و تمایل نداشت که با او بروید می توان حدس زد که او تصمیم گرفته است که به تنهایی رفته و یا زمانش را با فرد دیگری سپری کند.

صحبت کردن درمورد یک دوست جدید

زنان، اغلب دوست دارند که در خصوص وقایع و اتفاقات جدیدی که در زندگیشان رخ می دهد صحبت کنند حتی با وجود این که قصد پنهان کردن موضوع یا رازی را داشته باشند.

در صورتی که زن شروع به صحبت کردن در مورد یک دوست جدید کرد می توان این حدس را زد که منظور او دوستی فراتر از یک دوست اجتماعی می باشد.

تغییر کردن میزان خرج کردن

الگوی خرج کردن یکی از موضوعات مهم زندگی مشترک است و اغلب اوقات، روابطی که احساساتی هستند مستلزم خرج بیشتری می باشند پس مرد حتما باید به فاکتورهای خرید و خرج و مخارج همسر خود توجه بسیاری کند.

در صورتی که فاکتورها نشان داد که هزینه های زیادی کرده به طوری که بسیار قابل توجه بوده است و یا پیش از آن، چنین هزینه هایی نمی کرده است احتمالا این هزینه ها برای فرد جدیدی صرف می شده است.

در این قسمت می توان حتی از الگوی مصرف بنزین او هم حدس زد زیرا اگر مصرف بنزینی که برای اتومبیل استفاده می کند با مکان هایی که به رفتنشان اذعان می کند یکی نیست و همخوانی ندارد ممکن است دروغ گفته باشد و پیش از نتیجه گیری باید در این خصوص تحقیق کرد.

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید