طی حکمی از سوی سرپرست کشتی علیرضا رضایی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، در حکمی علیرضا رضایی دارنده مدال های نقره المپیک و برنز جهان را به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی منصوب کرد.

رضایی نایب قهرمان المپیک 2004 آتن و دارنده مدال برنز جهان و سابقه نایب رئیسی و سخنگوی فدراسیون کشتی را در کارنامه کاری خود دارد و هم اکنون سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید (زیر 23 سال) است.

علیرضا رضایی بعد از قبول سمت نایب رییسی گفت: زمان مسئولیت مهم نیست، این موضوع ممکن است یک روز، یک ماه و یا چند سال باشد و مهم این است در مدت زمان نایب رئیسی فدراسیون کشتی بتوانم کمکی به مجموعه کشتی کشور بکنم.

وی ادامه داد: تلاشم می کنم که بتوانم در بخش های مختلف فدراسیون در حد توانم کمک حال مجموعه مدیریتی کشتی کشور باشم و در هر جا که خلایی احساس می شود کمک کنم تا کار کشتی به شکل بهتری پیش برود.

رضایی در مورد حفظ سمت سرمربیگری تیم امید گفت: هشت ماه فاصله بین رقابت های آسیایی مغولستان و جهانی مجارستان زمان مناسبی برای هماهنگی کارهای فدراسیون و امور فنی است و از سوی دیگر ارتباط نزدیکی با تیم بزرگسالان داریم و بهمین دلایل مشکلی بابت کار فنی این تیم پیش نمی آید.

دارنده مدال نقره المپیک آتن در پایان خاطر نشان کرد: هدف همه ما باید بزرگی و اعتلای کشتی کشور باشد زیرا ما هر چه داریم از کشتی است و باید برای کمک به این ورزش ملی، مذهبی و باستانی کشتی را بالاتر از هر چیزی بدانیم و کمک کنیم پرافتخارترین ورزش کشور بار دیگر در رقابت های المپیک 2020 توکیو افتخار آفرینی کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید