همراه باشید و درباره یک قاشق عجیب که مشکل نمک غذا را حل می‌کند بدانید.

قاشق جادویی؛ نجات طعم غذا با کمترین نمک! / خبر خوش برای طرفداران غذاهای کم‌نمک!

به گزارش سلام نو آنطور که عصر ایران نوشته است شرکت Kirin، غول صنعت ژاپنی، راه حلی نوآورانه برای مشکل همیشگی غذاهای کم‌نمک ارائه کرده است: قاشق الکتریکی!

این قاشق که با الهام از ذائقه شورپسند مردم ژاپن طراحی شده، با استفاده از فناوری پیشرفته، طعم شوری غذا را بدون نیاز به نمک اضافی افزایش می‌دهد.

قاشقی که معجزه‌ می‌کند:

قاشق Kirin از جنس پلاستیک و فلز ساخته شده و در ساخت آن از تخصص پروفسور "هومی میاشیتا" از دانشگاه میجی ژاپن، مخترع چاپستیک‌های الکتریکی، استفاده شده است.

عملکرد این قاشق شگفت‌انگیز به این صورت است که با ایجاد میدان الکتریکی ضعیف، یون‌های سدیم موجود روی زبان را تحت تاثیر قرار داده و طعم شوری غذا را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

طعم دلچسب بدون ضرر:

مصرف بیش از حد نمک، خطرات سلامتی متعددی به همراه دارد. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای کاهش مصرف نمک خود هستند.

اما غذاهای کم‌نمک اغلب طعم دلچسبی ندارند و این موضوع، چالش بزرگی برای افراد با رژیم‌های خاص یا ذائقه شورپسند به شمار می‌رود.

قاشق Kirin با حل این مشکل، گامی مهم در جهت ترویج سبک زندگی سالم و لذت بردن از غذاهای خوشمزه بدون نگرانی از مضرات نمک برداشته است.

نوآوری در سرزمین آفتاب تابان:

ژاپن با میانگین مصرف نمک ۱۰ گرم در روز برای هر فرد بزرگسال، دو برابر حد توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی، از جمله کشورهایی است که بیشترین میزان مصرف نمک را دارد.

شرکت Kirin با ارائه این محصول، به دنبال تغییر این عادت غذایی نامناسب و تشویق مردم به استفاده کمتر از نمک است.

قاشقی برای سلامتی و لذت:

قاشق الکتریکی Kirin در حال حاضر به صورت آنلاین و در تعداد محدود در برخی از فروشگاه‌های ژاپن به فروش می‌رسد.

این شرکت امیدوار است تا در سال‌های آینده، این قاشق را به سراسر جهان عرضه کند و به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا کمک کند تا از طعم لذیذ غذاهای کم‌نمک لذت ببرند و در عین حال، سلامتی خود را حفظ کنند.

قاشق Kirin، نویدبخش آینده‌ای سالم و خوشمزه!

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید