فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد که نباید اجرای طرح نور زمینه ای برای کارهای غیرقانونی مثل سوء استفاده یدک‌کش‌ها برای انتقال خودروهای توقیفی شود.

اظهارات رادان درباره سوءاستفاده یدک‌کش‌ها از طرح نور
به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی که با علت طرح نور متوقف شده است با جرثقیل حمل نمی‌شود.

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

سردار رادان با بیان اینکه نباید اجازه داد در حاشیه این ماموریت فراجا زمینه‌ای برای کاره‌های غیر قانونی ایجاد شود گفت: در موضوع خودروهایی که در طرح نور حکم توقیف در توقفگاه را دارند وقتی راننده در خودرو است نیازی به استفاده از جرثقیل برای انتقال به پارکینگ نیست مگر اینکه راننده با پلیس همکاری نکند.

وی افزود: نباید اجازه داد برخی یدک کش‌ها و صاحبان پارکینگ متخلف از اقدامات قانونی پلیس سوء استفاده کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور یاد آور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید