فال حافظ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ توصیه جالبی کرده است. برای اینکه فال حافظ امروز خود یا عزیزانتان را بدانید با ما همراه باشید.

فال حافظ برای متولدین ماه های مختلف یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فروردین

امروز حس ششمت خیلی قویه، انگار که میتونی ذهن بقیه رو بخونی! نترس، دیوونه نشدی، فقط این حس درونیت خیلی قوی‌تر شده و باید ازش به بهترین نحو استفاده کنی. شاید امروز به این فکر کنی که اگه پول وجود نداشت زندگی چقدر خوب و لذت‌بخش میشد، اما خب واقعیت اینه که اینطور نیست. با این حال، خوشبختانه میتونی از انرژی مثبت امروز استفاده کنی و یه کم به مسائل مالیت سر و سامان بدی. تو این روزها یه صحبت‌هایی از وصلت یه نفر تو اطرافت میشه و تو هم تو این قضیه ذی‌نفع هستی. راه مناسبی برای رسیدن به یه هدفی که داری پیدا میکنی. اما تو مورد یه مشکلی که پیش اومده و بحث‌هایی که این روزها داشتی، همه تقصیرها رو گردن بقیه ننداز. تو هم به اندازه خودت مقصری، منصف باش تا زودتر مشکلات حل بشه.

اردیبهشت

امروز باید با دوست‌ها و اعضای خونواده‌ات خیلی صریح و صادق باشی. خوشبختانه الان جو جوری هست که بین‌تون یه حس نزدیکی و مودت خیلی قوی وجود داره و هیچ مشکلی پیش نمیاد و هیچ سوءتفاهمی به وجود نمیاد. اگه کسی رو دوست داری اما هنوز تعهدی بین‌تون نیست، امروز خیلی احتمالش هست که احساس خودتو به طور واضح و شفاف بهش بگی و رابطه‌تون رو وارد مرحله جدیدی کنی. تو محل کارت تا جای ممکن سعی کن با همکارات سر مسائل جزئی بحث نکنی و به جای درگیر شدن باهاشون روی کارها و مسئولیت‌های خودت تمرکز کنی. کمتر کسی می‌تونه در کنار وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شده از پس انجام کارهای متفرقه هم بربیاد، برای همین توانایی تو تو مدیریت زمان خیلی تحسین‌برانگیزه.

خرداد

امروز یه روز عالیه که بفهمی نگرش مثبت چه قدر می‌تونه روی خوشبختی و سلامتی جسم و روحت تاثیر بذاره. شاید تا حالا فقط این چیزا رو تو کتاب‌ها خونده باشی، اما امروز می‌تونی به طور ملموس تو زندگیت تجربه کنی و ببینی که داشتن یه تفکر و نگرش مثبت چه نتایج ارزشمندی میتونه داشته باشه. امروز حس می‌کنی خیلی قوی هستی و ذهنت هم خیلی خوب کار میکنه. از این وضعیت خیلی خوب استفاده کن تا خیلی زود نتیجه‌شو تو زندگی شغلی‌ات ببینی. تو یه مسئله کاری یا تحصیلی به خاطر انتخابی که می‌کنی باید به دیگران جواب پس بدی. یه کم‌لطفی از طرف یه نفر تو اطرافت باعث شده که دچار احساسات دوگانه‌ای بشی. امروز آماده‌ای که قواعد بی‌خودی و روزمره‌ی زندگی رو بشکنی و یه کار کاملا متفاوت انجام بدی.

تیر

امروز بالاخره تحقیقاتی که برای یکی از پروژه‌هات انجام می‌دادی تموم می‌شن و آماده می‌شی که کارت رو به پایان برسونی. ذهنت الان خیلی خوب کار می‌کنه و این باعث می‌شه که تو موقعیت خیلی خوبی باشی که روی پروژه‌هایی که ارتباط با بقیه رو دارن کار کنی. خوشبختانه روابط عاطفیت هم دارن خیلی خوب پیش می‌رن و یه حس نزدیکی و ارتباط خیلی قوی بین تو و کسی که دوستش داری وجود داره. از این حس نزدیکی خیلی استفاده کن و اگه مشکلی بین‌تون هست که حل نشده مونده، همین امروز به سراغش برو. یه کار مهم بهت سپردن، اون رو طوری انجام بده که هیچ ایرادی نداشته باشه و به بهترین نحو تحویلش بده. مواظب باش که یه شوخی ساده تبدیل به یه دلخوری بزرگ نشه. یکی از دوستات برای انجام یه کاری باهات مشورت می‌کنه، خوب بهش گوش کن تا بتونی یه جواب درست بهش بدی.

مرداد

امروز صبح که از خواب بیدار میشی، تصاویر واضحی از خواب‌های شب گذشته‌ات رو به یاد میاری که انگار نویدبخش آینده‌ای خیلی روشن برای تو و خونواده‌ات هستن. احتمال خیلی زیادی داره که این رویاها تعبیرهای مثبتی داشته باشن، اما بهتره که قبل از هر برداشتی، خوب بهشون فکر کنی و ببینی که چه نشانه‌هایی رو در بر میگیرن و چه معانی نهفته‌ای ممکنه داشته باشن. شاید این خواب‌ها پیام‌هایی در مورد این که تو مسیر رسیدن به آینده‌ای که رویاپردازی می‌کنی چه گام‌هایی باید برداری برای تو به همراه داشته باشن. امروز یه اتفاقی می‌افته، یا یه آدمی رو می‌بینی یا یه فیلمی می‌بینی که باعث میشه یه فکر تازه تو ذهنت بیاد. خودتو تکرار نکن، دنبال این فکر تازه رو بگیر و ببین که کجا می‌تونه ببره. یه گره‌ی مالی تو کارت از جایی که اصلا توقعش رو نداری باز می‌شه، اما خوشحال نشو و عجله نکن، هنوز همه مشکلات حل نشده‌ان.

شهریور

امروز شاید تصمیم بگیری تو یه جمع دوستانه یا یه گروهی شرکت کنی که همه آدم‌های اونجا یه جور فکر می‌کنن و یه هدف مشترکی رو دنبال می‌کنن. حضور تو این جمع برای تو یه تجربه خیلی جالبی می‌تونه باشه، چون نه تنها چیزای خیلی جدیدی یاد می‌گیری، بلکه دوست‌های جدیدی هم پیدا می‌کنی که احتمالش خیلی زیاده که تا آخر عمر دوست بمونید. حتما یادت باشه که شماره‌ی این دوست‌های جدید رو بگیری که بعدا گمشون نکنی و بتونی باهاشون در ارتباط باشی. رفتن به این جمع یه عالمه خاطرات خوش گذشته رو برای تو زنده می‌کنه. اگه از بقیه کمک می‌خوای و توقع داری که بیشتر درکت کنن، باید یه تغییر اساسی تو رفتارت ایجاد کنی. اطرافیانت تا یه جایی می‌تونن عصبانیت‌ها و غرغر کردن‌های تو رو تحمل کنن، بهتره که یه کم تو محیط اطرافت و عادت‌هات تغییر ایجاد کنی.

مهر

امروز بالاخره خیالت راحت می‌شه و به طور قطعی بهت میگن که حقوق و درآمدت بیشتر میشه. شاید حتی از همین ماه این تغییرات رو ببینی. این یه اتفاق خیلی خوبه و حتما باید یه جوری جشنش بگیری. می‌تونی با خونواده‌ات یا با عشقت این اتفاق خوب رو جشن بگیری. خبر خوب دیگه‌ای که برای تو داریم اینه که اگه به همین شکل به تلاش و کوششت ادامه بدی، این خوش‌شانسی‌هات ادامه پیدا می‌کنن. در مورد یه مشکلی که پیش اومده، کمی از موضوع فاصله بگیر و با یه نفر که تو این قضیه نفعی نداره مشورت کن تا بتونی راه درست رو پیدا کنی. امروز بهت پیشنهاد یه کاری رو می‌دن که به نظرت غیرمنطقی می‌اد، اما این کار رو انجام بده چون نتیجه‌اش خیلی تعجبت زده می‌کنه. یه مسئله‌ی مهمی هست که تو ازش بی‌خبری، به زودی ازش باخبر میشی.

آبان

امروز عشق و روابط عاطفیت تو اولویت اولت هستن. شاید الان یه کم نسبت به ثبات و آینده‌ی رابطه‌ات احساس خطر کنی، اما اینطور نیست و فقط داری خودتو با افکار منفی اذیت می‌کنی و وقتتو تلف می‌کنی. اوضاع الان خیلی خوبه و رابطه‌ات آینده‌ی خیلی خوبی داره. از حس ششم خودت استفاده کن تا بتونی خودت رو با ذهن و احساسات طرف مقابلت هماهنگ کنی. میخوای در مورد یه موضوع خیلی مهم با یکی از دوست‌های صمیمی و مورد اعتمادت مشورت کنی، اما یه کم هم به این فکر کن که آیا این دوستت اطلاعات کافی برای مشاوره دادن به تو رو داره یا نه؟! تو یه مراسم مهم یا یه جلسه کاری منتظر شنیدن سوال‌های مهمی هستی، پس تا می‌تونی خودت رو برای جواب دادن به هر سوالی آماده کن. مواظب باش که سفره‌ی دلت رو پیش کسی که تازه باهاش آشنا شدی باز نکنی، چون از نیت آدم‌ها خبر نداری. تو یه مسئله‌ای گیر کردی و نمی‌دونی کدوم راه رو انتخاب کنی.

آذر

امروز حس ششم و قدرت خلاقیت تو خیلی قویه. اگه از این خلاقیت تو کارت استفاده کنی، نتایج فوق‌العاده‌ای به دست میاری که خودت هم تعجب می‌کنی. امروز ممکنه یکی از دوست یا آشناهات بیاد سراغت و ازت کمک یا مشورت بخواد. تو نیت خیلی خوبی داری و می‌خوای بهش کمک کنی، اما مواظب باش که حرفی نزنی که بعدا نتونی بهش عمل کنی. با دقت به حرفاش گوش کن و ببین چی می‌خواد، اما فقط برای اینکه راضیش کنی بهش وعده‌ی الکی نده. یکی از اطرافیانت خیلی راحت دروغ می‌گه. دیگه صبر نکن و روبرو بهش بگو و رابطه‌تو باهاش کامل قطع کن، وگرنه ممکنه اتفاقای بدی برات بیفته. دلتنگی برای یه نفر کلافت کرده و داری دیوونه می‌شی. صبور باش، آخه این دلتنگی تموم می‌شه و به زودی دوباره اون آدم رو می‌بینی.

دی

امروز کلی تماس تلفنی و پیام از دوستات داری. ارتباط با بقیه امروز خیلی مهمه و کلی خبر داری که می‌خوای به دوستات بگی و از دوستات هم خبرهای جدید می‌گیری. حرف‌هایی که می‌شنوی تو انجام کاری که داری انجامش می‌دی خیلی کمکت می‌کنه، پس خوب به حرفای بقیه گوش کن. تنها مشکل اینه که آخر روز از نظر ذهنی خیلی خسته می‌شی. این روزا سرت خیلی شلوغه، مواظب باش که یه مشکلی پیش نیاد و به کارهات نظم بده. تو یه کاری برای یه نفر انجام دادی، مواظب باش که حرفی نزنی که انگار منت می‌ذاری سرش. تو محیط خانوادگی یه سوتفاهم وجود داره که با صبر بیشتر از جانب طرفین حل می‌شه. سعی کن خودتو کنترل کنی و صبر داشته باشی.

بهمن

امروز از نظر مالی حالت خیلی خوبه و شانس داری. اما کنار اومدن با این شرایط جدید برای تو خیلی سخته و نمی‌تونی عادت‌های قدیمی‌تو به راحتی کنار بذاری. مثلا وقتی می‌خوای چیزی بخری، با اینکه پول کافی داری، باز هم نمی‌تونی هر چی که دلت می‌خواد بخری و همون محدودیت‌های قبلی رو تو خریدهات داری. یه سفر یا ملاقات با یه نفر روحیه‌تو خیلی خوب می‌کنه. این روزا انگار از دستت در رفته و نمی‌تونی اوضاع رو کنترل کنی. یه پیشنهاد بهت می‌شه که خیلی ذوق‌زده‌ت می‌کنه، اما بهتره قبل از اینکه جواب بدی به همه جوانبش فکر کنی، توانایی‌هاتو بسنجی و قول ندی که بعدا پشیمون شی. امروز یه خبری می‌شنوی، بهتره که این خبر رو پیش خودت نگه داری و به بقیه نگی.

اسفند

می‌خوای به یه سفر بری یا یه جا دیگه زندگی کنی؟ شاید این کار رو برای ادامه تحصیل انجام میدی؟ دلیل این کار هر چی که باشه و هر چی که می‌خوای به دستش بیاری، باید بهت یه خبر خوب بدم: به همه آرزوهات می‌رسی و حتی چیزای خیلی بهتر از اونا رو هم به دست می‌اری. انقدر اتفاقات مختلف تو زندگیت در حال رخ دادنه که گیج شدی و نمی‌دونی باید چه کار کنی و کدوم راه رو انتخاب کنی. امروز می‌تونی کارای مختلف و زیادی انجام بدی و از انجام همه اونا بدون هیچ استرسی لذت ببری. هنوز بحث یه مسئله‌ی مالی بین تو و یه نفر دیگه ادامه داره. مشکل عاطفی که ذهنت رو مشغول کرده خود به خود حل نمی‌شه. باید گذشته رو با انصاف مرور کنی، یه تصمیم درست بگیری و پای این تصمیم بایستی. تو یه سفر کاری یا تفریحی با یه نفر ملاقات می‌کنی که روی روحیه‌ات تاثیر می‌ذاره. مواظب باش و جانب احتیاط رو رعایت کن.

انتهای پیام/
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید