وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل تهران از ۲۵ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است که همگی این مبالغ این ترم به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

افزایش شدید وام ودیعه مسکن برای دانشجویان + مبلغ وام چقدر شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص برنامه این صندوق برای سال جدید گفت: امسال با یک افزایش ۴ برابری در خصوص وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل که با هدف جوانی جمعیت محقق خواهد شد، سال جدید را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: این وام شامل تمامی دانشجویان متاهلی خواهد شد که در محل تحصیل خود خانه اجاره کرده باشند. مبلغ ودیعه مسکن متأهلی برای شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر از ۱۵ میلیون تومان به ۶۰ میلیون تومان رسید. در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر به جز تهران از ۲۰ میلیون تومان به ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

گنجی در خصوص افزایش وام ودیعه مسکن تهران نیز تصریح کرد: وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل تهران از ۲۵ میلیون تومان به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همگی این مبالغ این ترم به دانشجویان پرداخت خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان به آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن دانشگاه‌ها را از اول اردیبهشت اشاره کرد. و یگفت: دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای ثبت‌نام این وام فرصت دارند. دانشجویان می‌توانند خانه اجاره کنند. ما مبلغ وام را به حسابشان واریز می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید