شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد. مستأجران می‌توانند از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir ، را انجام دهند.

برای دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران چه کار کنیم؟ + آموزش قدم به قدم

به گزارش سلام نو، افرادی که در خانه‌های استیجاری سکونت می‌کنند و قصد دریافت وام ودیعه مسکن را دارند، لازم است ابتدا، مراحل ثبت نام مستاجران در سامانه املاک را انجام دهند.

ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir ، صورت می‌گیرد.

در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می‌باشند، می‌بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.

۱- درخواست کننده، می‌بایست متاهل و یا سرپرست خانوار باشد.

۲- زنان مجرد بالای ۳۵ سال سن که با خانواده زندگی نکرده و در واقع، خودسرپرست می‌باشند نیز می‌توانند جهت دریافت وام ودیعه مسکن، اقدام نمایند.

۳- همچنین، مردانی که در گذشته، سرپرست خانواده بوده اند، اما در حال حاضر، به دلیل طلاق یا فوت همسر مجرد می‌باشند نیز مشمول دریافت تسهیلات کمک ودیعه می‌باشند.

۴- متقاضی وام، باید اجاره نامه رسمی داشته باشد و یا اجاره نامه او، در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور ثبت گردیده و کد رهگیری دریافت کرده باشد.

۵- قرارداد اجاره متقاضی وام، باید حداقل تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.

۶- پس از این که درخواست کننده وام، به شعبه بانک برای دریافت این وام معرفی شد، می‌بایست مدارک خود را تکمیل نموده و به بانک ارائه دهد.

همچنین، ضامنین خود را ظرف دو هفته به بانک معرفی نماید، در غیر این صورت، درخواست او رد می‌شود.

گفتنی است که سایت tem.mrud.ir اختصاص به ثبت نام وام ودیعه مسکن نداشته، بلکه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوط به آن نیز از طریق این سایت، امکان پذیر است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید