رئیس جمهور آمریکا فرا سیدن نوروز را به کسانی که در سراسر جهان این مناسبت را جشن می‌گیرند، تبریک گفت.

پیام تبریک جو بایدن به مناسب فرا رسیدن نوروز

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پیام خود آورده است: ما سفره هفت سین خود را در کاخ سفید تزئین کرده‌ایم تا امیدها و پتانسیل‌ها و نویدهای سال جدید را منعکس کنیم .

در حالی‌که آمریکا آشکارا و قاطعانه به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادامه می‌دهد و تامین کننده اصلی تسلیحات اسرائیل در حملاتش علیه فلسطینیان در غزه است، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در پیام نوروزی خود به موضوع جنگ غزه پرداخت و گفت که این جنگ، رنج وحشتناکی را بر مردم فلسطین ایجاد کرده است.

وی مدعی شد: ما به رهبری تلاش‌های بین‌المللی برای دریافت کمک‌های بشردوستانه بیشتر از جمله غذا، آب، دارو و سرپناه به آنها ادامه خواهیم داد.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست برق غزه را قطع کرده و ورود آب، غذا، دارو و سوخت را ممنوع کرده‌اند و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه‌بار انسانی قرار داده‌اند.

بنابر گزارش‌های منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به ۳۱۸۱۹ تن رسیده که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌ها نیز به ۷۳۹۳۴ تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

او همچنین در اظهاراتی مداخله‌جویانه مدعی شد که ایالات متحده همچنان در کنار زنان ایرانی می‌ایستد و همراه با شرکای خود خواستار مسئول دانستن مقامات ایران برای انکار حقوق بشر است.

بایدن در نهایت با تبریک عید سالی پر از آرامش و شادی را برای کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند آرزو کرده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید