برند لوکس Caviar از نسخه جدید و محدودی برای آیفون ۱۵ پرو رونمایی کرده که برای ساخت آن از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو الهام گرفته شده است.

رونمایی گوشی آیفون ۵۰۰ میلیون تومانی در بازار + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از دیجیاتو، نسخه سفارشی آیفون ۱۵ پرو با الهام از هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو، دارای منحنی‌های براق، رگه‌های دایره‌ای و برجستگی‌های نارنجی رنگ است که برداشت کاملاً جدید و متفاوتی از گوشی پرچمدار کوپرتینویی‌ها را به‌همراه دارد.

مانند سایر محصولاتی که توسط Caviar معرفی می‌شود، این دستگاه نیز برچسب قیمت گرانی را به‌همراه دارد. قیمت نسخه با الهام از ویژن پرو آیفون ۱۵ پرو از ۸۰۶۰ دلار (حدود ۵۰۰ میلیون تومان) شروع می‌شود و نسخه ۱ ترابایتی آن نیز با حداقل قیمت ۹۵۶۰ دلار فروخته می‌شود. Caviar همچنین برای آیفون‌های موجود، سرویس اصلاحی خود را با قیمت ۵۹۱۰ دلار ارائه می‌کند، اما فقط ۹۹ مورد ساخته خواهد شد.

شروع قیمت آیفون از ۵۰۰ میلیون تومان

کاویار بیشتر با ساخت نسخه‌های سفارشی و اصلاح‌شده و البته گران قیمت محصولات دیجیتالی مختلف شناخته می‌شود و در طول چند وقت گذشته از نسخه‌های سفارشی دستگاه‌های زیاد دیگری رونمایی کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به یک گلکسی S۲۴ اولترا با ساعت مکانیکی و یک اژدهای طلای ۲۴ عیار اشاره کرد. همچنین همزمان با ولنتاین، این شرکت از نسخه سفارشی ایرتگ اپل با قیمت ۵۹۰ دلار رونمایی کرده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید