اسپاتیفای، غول دنیای موسیقی، بخش موزیک ویدیو را به اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ خود در ۱۱ کشور منتخب اضافه کرد.

خبر داغ برای طرفداران موسیقی؛ اسپاتیفای دریچه‌ای به دنیای موزیک ویدیو گشود

به گزارش سلام نو آنطور که پیوست نوشته است این قابلیت جدید، تجربه کاربری را ارتقا داده و دریچه‌ای نو به دنیای بصری موسیقی می‌گشاید.

قابلیتی انحصاری برای کاربران پریمیوم

این بخش جدید، به طور یکپارچه در کتابخانه موسیقی اسپاتیفای ادغام شده است و کاربران پریمیوم می‌توانند به راحتی بین موزیک و ویدیو جابجا شوند. در حال حاضر، این قابلیت در یازده کشور برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، لهستان، فیلیپین، سوئد و انگلستان قابل دسترس است.

اسپاتیفای در حال گسترش کاتالوگ ویدیوها

اسن گارمارک، نایب‌رئیس بخش تجربه بین‌المللی مشتریان اسپاتیفای، در این باره می‌گوید: «ما در حال حاضر این قابلیت را در یازده بازار منتخب ارائه می‌دهیم و به زودی کاتالوگ موزیک ویدیوها را توسعه داده و دسترسی به آن را برای کشورهای بیشتری فراهم خواهیم کرد.»

دسترسی آسان به موزیک ویدیوها

برای دسترسی به موزیک ویدیوها، نیازی به جستجوی جداگانه نیست. شما می‌توانید از طریق بخش «Now Playing» به آنها دسترسی پیدا کنید. کافی است دکمه «Switch to Video» را فشار دهید تا موزیک ویدیو از آغاز برای شما پخش شود.

تجربه‌ای بدون تبلیغات

اسپاتیفای برای ارائه این قابلیت با شرکت شخص ثالثی همکاری نکرده است و ویدیوها را به طور مستقیم میزبانی می‌کند. از آنجایی که تنها مشترکان پریمیوم به این قابلیت دسترسی دارند، خبری از تبلیغات آزاردهنده نیز نخواهد بود.

پخش موسیقی در پس زمینه

در صورت تمایل به پخش موسیقی در پس زمینه، می‌توانید با دکمه «Switch to Audio» موزیک ویدیو را به صورت صوتی پخش کنید. پس از پایان ویدیو، اسپاتیفای به طور خودکار آهنگ بعدی را به صورت صوتی پخش خواهد کرد.

موزیک ویدیوها در اپلیکیشن دسکتاپ

در اپلیکیشن دسکتاپ، موزیک ویدیوها در ستون سمت راست و در کنار اطلاعات موزیک فعلی نمایش داده می‌شوند. به گفته اسپاتیفای، این قابلیت به زودی به تلویزیون‌ها نیز اضافه خواهد شد.

کاتالوگی متنوع از موزیک ویدیوها

گارمارک می‌گوید: «در حال حاضر، کاتالوگ موزیک ویدیوها شامل هزاران ویدیو از سبک‌ها و هنرمندان مختلف است. ما در تلاشیم تا تنوع این کاتالوگ را به مرور زمان افزایش دهیم.»

اسپاتیفای با ارائه بخش موزیک ویدیو، گامی دیگر در جهت ارتقای تجربه کاربری برداشته است. این قابلیت جدید، دریچه‌ای نو به دنیای بصری موسیقی می‌گشاید و به کاربران امکان می‌دهد تا از موسیقی به شکلی جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر لذت ببرند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید