Spotify  یکی از پر طرفدارترین و قدرتمند ترین نرم افزار های گوگل پلی جهت دانلود موسیقی برای دستگاه های اندروید است. این نرم افزار محبوب یک سرویس ارائه موسیقی است که در آن می توانید هر نوع موسیقی از هر خواننده ای که بخواهید را پیدا کنید و برای خود پلی لیست های مختلفی ایجاد کنید.

برنامه Kinemaster و Spotify نسخه Mod

معرفی برنامه Kinemaster Mod Apk

KineMaster Mod Apk  نرم افزاری هوشمند در زمینه ادیت و ویرایش فایل های ویدئویی در سیستم عامل اندروید است. در گذشته ویرایش فایل های ویدئویی تنها محدود به کار با کامپیوتر بود اما کم کم با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی پیشرفته، زمینه مساعدی به منظور ویرایش ویدئو در این اپلیکیشن ها شکل گرفت. با این نرم افزار قدرتمند که اساس کار آن ساز و کار لایه ای است می توانید فیلم هایی کاملا حرفه ای با کیفیت اچ دی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. قرار دادن موسیقی مورد نظر بر روی ویدئو ضبط شده، ارائه ده ها تم متنوع در دسته بندی های مختلف، برش بخش های ناخواسته ویدئو، قرار دادن فیلتر های مختلف و بسیاری از امکانات دیگر از قابلیت های این نرم افزار کاربردی به حساب می آید. همچنین  KineMaster Mod APKاز فرمت عکس PNG ، JPG  و فرمت های ۳GP  و MP۴  پشتیبانی می کند. بعد از ویرایش ویدئو می توانید آن را در کیفیت های گوناگون ذخیره کنید و یا در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید.

پخش موسیقی با Spotify Premium Apk

Spotify  یکی از پر طرفدارترین و قدرتمند ترین نرم افزار های گوگل پلی جهت دانلود موسیقی برای دستگاه های اندروید است. این نرم افزار محبوب یک سرویس ارائه موسیقی است که در آن می توانید هر نوع موسیقی از هر خواننده ای که بخواهید را پیدا کنید و برای خود پلی لیست های مختلفی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هوشمند در دو نسخه رایگان و پریمیوم در دسترس است که تنها تفاوت آنها در این است که تبلیغات بسیاری در نسخه رایگان آن وجود دارد که اگر تمایل به مشاهده این تبلیغات آزار دهنده نداشتید، می توانید نسخه پرمیوم آن را خریداری نمایید.

برنامه Kinemaster و Spotify نسخه Mod

Spotify Premium Apk  موارد بیشماری از آهنگ ها و پادکست ها را از هنرمندان مختلف در خود جای داده است که می توانید از آنها بهره ببرید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. موسیقی مورد علاقتان را می توانید به صورت آنلاین گوش دهید و یا دانلود کرده و به صورت آفلاین گوش کنید و یا حتی موزیک های مورد علاقتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در این اپلیکیشن امکان جستجوی فایل صوتی نیز وجود دارد که بعد از انتخاب موسیقی مورد نظر، کیفیت های متفاوتی برای شما ارائه داده می شود که می توانید متناسب با سرعت اینترنتی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. یکی از قابلیت های مفید این برنامه ویژگی شخصی سازی آن است که آهنگ هایی مشابه ژانر هایی را که قبلا گوش کرده اید به شما پیشنهاد می دهد. همچنین آهنگ ها را در دسته بندی های مختلفی در ژانر های پاپ، هیپ هاپ، رپ و غیره ارائه می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید موسیقی مورد علاقتان را بیابید. این اپلیکیشن هوشمند از سیستم عامل های مختلف از جمله رایانه، تبلت و موبایل پشتیبانی می کند. Spotify نسخه Mod Apk برای هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس است. همچنین این امکان وجود دارد که موزیک خاصی را از طریق انواع دستگاه های مختلف متصل به wi fi از تلویزیون، رایانه شخصی و غیره پخش کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید