رهبر کره شمالی گفت: ارتش ما باید به طور پیوسته تمرینات جنگی واقعی را با هدف بهبود سریع قابلیت‌های رزمی خود برای آمادگی کامل جنگ تشدید کند.

دستور رهبر کره‌شمالی به ارتش: برای یک جنگ واقعی آماده شوید

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، گروه بین‌الملل در شرایطی که رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی تنش‌ها در منطقه را تشدید کرده است، رهبر کره شمالی از ارتش خواسته که خود را برای «یک جنگ واقعی» آماده کنند. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز پنجشنبه گزارشی درباره بازدید کیم جونگ اون از یک تاسیسات نظامی ارتش بازدید کرد و از نزدیک در جریان آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات قرار گرفت.این رسانه اشاره دقیقی به مکان این تاسیسات نکرد اما خبر داد که بازدید رهبر کره شمالی روز دوشنبه انجام شد و او گفت که ارتش باید خود را برای جنگ آماده کند. کیم تصریح کرد که «ارتش ما باید به طور پیوسته تمرینات جنگی واقعی را با هدف بهبود سریع قابلیت‌های رزمی خود برای آمادگی کامل جنگ تشدید کند».
طبق این گزارش، او در جریان بازدید از این پایگاه نظامی، امکانات آموزشی آن را بررسی و بر مانورهای واقعی واحدهای نظامی نظارت کرد. رسانه‌ای شدن این خبر در شرایطی انجام شده که رزمایش نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی به رغم هشدارهای کره شمالی در منطقه در حال برگزاری است.

رهبر کره‌شمالی: برای جنگ آماده شوید

رهبر کره شمالی با اشاره به تنش‌ها در شبه جزیره کره تاکید کرد که ارتش باید «به طور پویا دوران شکوفایی جدیدی را برای تشدید آمادگی‌های جنگی در راستای الزامات وضعیت حاکم آغاز کند».مقام‌های ارشد پیونگ یانگ بارها ضمن رزمایش نظامی واشنگتن و سئول را تمرین آمریکا و متحدانش برای حمله به کره شمالی خوانده‌اند. رزمایش آمریکا و کره جنوبی موسوم به «سپر آزادی» از ۴ تا ۱۴ مارس (۱۴ تا ۲۴ اسفند) با دو برابر تعداد نظامیان در قیاس با رزمایش سال گذشته برگزار می‌شود؛ رزمایشی که شامل رهگیری موشکی، بمباران و حمله هوایی است.

رهبر کره‌شمالی: برای جنگ آماده شوید

رهبر کره‌شمالی: برای جنگ آماده شوید

رهبر کره‌شمالی: برای جنگ آماده شوید

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید