کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی می‌گوید که پیونگ‌یانگ هیچ میلی به شروع جنگ ندارد، اما در عین حال، در صورت وقوع چنین جنگی در شبه‌جزیره کره، هرگز عقب‌نشینی هم نخواهد کرد.

فوری؛ تهدید کره جنوبی توسط رهبر کره شمالی: در صورت جنگ، کره جنوبی را محو خواهیم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی می‌گوید که پیونگ‌یانگ هیچ میلی به شروع جنگ ندارد، اما در عین حال، در صورت وقوع چنین جنگی در شبه‌جزیره کره، هرگز عقب‌نشینی هم نخواهد کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) به نقل از کیم جونگ اون نوشت: هیچ دلیلی ندارد که جنگ را انتخاب کنیم و بنابراین هیچ تمایلی هم نداریم که به طور یکطرفه وارد جنگ شویم، اما در صورتی که جنگ به واقعیت بدل شود، هرگز از آن اجتناب نخواهیم کرد و برای پرهیز از آن تلاش هم نمی‌کنیم.

وی پیش‌تر در بازدید از صنایع دفاعی کره شمالی با تکرار اظهاراتی مشابه، گفته بود که این کشور «با قوای (نظامی) مقتدر خود، تمایلی ندارد که در شبه‌جزیره کره، جرقه اتفاقات بزرگ را بزند، اما در عین حال هیچ تمایلی به اجتناب از جنگ هم ندارد.»

وی در ادامه اظهارات امروزش تاکید کرد: چنین جنگی در صورت وقوع، موجودیتی به نام جمهوری کره (کره جنوبی) را به شکلی مخوف ویران خواهد کرد و به آن پایان می‌دهد. این جنگ، همچنین شکستی سهمگین و غیرقابل تصور به آمریکا تحمیل خواهد کرد.

کیم جونگ اون تصریح کرد: قوای نظامی ما که همین حالا هم برای چنین اقدامی آماده است، به سرعت در حال به‌روزرسانی هستند. در صورت وقوع جنگ در شبه‌جزیره کره، پیونگ‌یانگ با بسیج تمام نیروهای مسلح خود از جمله تسلیحات هسته‌ای، قاطعانه دشمنان را تنبیه خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید