محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران به خبر مرگ یک زن کارتن خواب به خاطر سرما واکنش نشان داد.

مرگ تلخ یک زن کارتن خواب به خاطر سرما در تهران / ماجرا چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ،محمد خانی در واکنش به خبر مرگ یک زن کارتن خواب در تهران براثر سرما گفت:طبق گزارش هواشناسی 5 شب سرد در تهران داشتیم. هرشب 30 گشت امدادی شهرداری در شهر اقدام به امدادرسانی به معتادان متجاهر و کارتن خوابها را به عهده داشتند.

وی تاکید کرد:این گشت ها به طوری بود که حتی مسئولان مربوطه این بخش هم هرشب تاصبح در خیابان های تهران در حال گشت زنی بودند،در گرمخانه ها به اندازه کافی تخت خالی داریم و مشکلی برای نگهداری معتادان متجاهر نداریم.

محمدخانی اظهار داشت: اجرای این عملیات در حالی بود که علی رغم سالهای قبل 30 درصد گرمخانه های شهرداری تهران در این شبها خالی بودند چرا که تعداد زیادی از معتادان متجاهر را به کمپ های ماده 16 انتقال داده بودیم و همین موضع باعث افزایش ظرفیت در گرمخانه ها شده بود.

بامداد پنج‌شنبه ١٠ اسفندماه، جسد یک زن کارتن‌خواب ٣٠ ساله که به دلیل سرمای شدید جان خود را از دست داده بود، در ایستگاه بی‌.آر.تی در محدوده‌ی کلانتری «آیت‌الله سعیدی» تهران کشف شد.

براساس گزارشات منتشر شده این زن از ترس آن که به کمپ‌های اجباری ترک اعتیاد برده شود از رفتن به گرم‌خانه‌های زنان سرباز زده و به ایستگاه بی.آر.تی پناه آورده بود اما سرما جان وی را گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید