مدارس برخی شهرهای استان تهران و چند استان دیگر 7 اسفند 1402 تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس در تهران و این استان ها دوشنبه  ۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو به نقل از برترین‌ها، کلاس های مدارس برخی شهرهای استان تهران و چند استان دیگر به دلیل وضعیت آب و هوا (۷ اسفند ۱۴۰۲) به صورت مجازی برگزار می شود.

مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد.

فرماندار فیروزکوه اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و همچنین تشدید برودت هوا، آموزش در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ تعطیل می‌باشد.

سرما برخی مدارس زنجان را غیر حضوری کرد

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، مقاطع ابتدایی،پیش دبستانی، کودکستان شیفت صبح و مدارس استثنایی در کل استانتعطیل است و آموزش ها در بستر مجازی انجام می گیرد.

برخی از مدارس استان یزد به علت برودت هوا غیر حضوری برگزار می شود

ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست را تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستانها تعطیل می باشد.

همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستاهای بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

کلیه مدارس استان قمغیر حضوری و ادارات و دانشگاههای استان با یک ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد

مدیر کل مدیریت بحران قم: با توجه به شرایط جوی، مدارس استان قم دوشنبه کلیه مدارس استان قم، کلیه سطوح، و دو شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. ادارات و دانشگاهها نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

فعالیت مدارس شیفت صبح روز دوشنبه در شهرستان ساوه غیرحضوری شد

بنا بر اعلام فرمانداری ویژه ساوه با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت مدارس ساوه و بخش نوبران و مرکزی در روز دوشنبه هفتم اسفندماه غیرحضوری شد.

فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی روز دوشنبه غیرحضوری شد

فعالیت مدارس برخی شهرستانهای خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

برف و سرما مدارس همدان را تعطیل کرد

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره های تحصیلی در سراسر استان همدان دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد. مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل می باشد.

مدارس خراسان‌شمالی غیرحضوری شد

براساس تصویب کارگروه مدیریت مصرف انرژی خراسان‌شمالی تمام مدارس استان و مراکز آموزشی (دوشنبه) به دلیل برودت هوا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

ادارات و سازمان‌ها نیز به جز دستگاه‌های خدمت رسان به صورت دورکاری انجام وظیفه خواهند کرد.

مدارس برخی شهرستان‌های تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس فردا به صورت غیرحضوری است و کلاس‌ها در بستر پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

برخی مدارس گیلان غیرحضوری شد

آموزش و پرورش استان گیلان: به علت بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان و عمارلو و مدارس ییلاقی رحمت آباد و بلوکات، املش، اطاقور، رحیم‌آباد و ماسوله در روز دوشنبه، ۷ بهمن‌ماه در نوبت صبح تعطیل است و آموزش مجازی خواهد بود.

این مدارس اردبیل مجازی شد

آموزش و پرورش استان اردبیل: به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری خواهد بود.

همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره‌های پیش‌دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره‌های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تاخیر ۲ ساعته برای مدارس ابتدایی ۱۰ شهرستان کرمانشاه

استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به برودت هوا، ( هفتم اسفند) تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح سراسر استان کرمانشاه به استثنای شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس استان مرکزی تعطیل است

مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: به علت بارش برف برودت هوا و یخبندان، دوشنبه هفتم اسفندماه، همه مدارس، مهدهای کودک و آموزشگاه‌های استان، تعطیل خواهند بود. فعالیت ادارات و بانک‌ها نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس کاشان

فرماندار کاشان گفت: با توجه به برودت هوا مدارس شهرستان کاشان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه، ۷ اسفند به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس اصفهان و کرمان مجازی شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

ا مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس ابتدایی البرز غیرحضوری شد

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید