رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین از مردم خواست که برای سلامتی آنها دعا کنند.

اولین عکس جگرسوز از  ۴ بسکتبالیست در کما در قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در روزهای اخیر تیم خانه بسکتبال استان قزوین راهی استان قم شد تا در مسابقات لیگ نوجوانان کشور شرکت کند. در مسیر برگشت چهار بسکتبالیست این تیم در حاشیه جاده دچار حادثه شده و به بیمارستان منتقل می‌شوند. روز دوشنبه نیز دکتر غلامرضا نوروزی از انتقال یکی از این مصدومان به بیمارستان شهدای تجریش خبر داد.

در همین رابطه افسانه حسن نایبی رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین اظهار داشت: بعد از اتمام مسابقه در استان قم طاها فلاح، معین یزدی، امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی دچار سانحه تصادف شدند. طاها فلاح با شکستگی و مصدومیت از ناحیه زانو روبه‌رو و در بیمارستان دهخدا تبریز توسط پزشکان عمل شد. معین یزدی هم ساعت ۱۴ روز دوشنبه با هلی‌کوپتر از ساوه به بیمارستان شهدای تجریش تهران انتقال یافت.

وی افزود: امیرمحمد اردکانی و محمد امین کاظمی نیز به دلیل صلاحدید پزشکان و سطح هوشیاری پایین فعلاً در ساوه بستری هستند. با توجه به اینکه آنها زیر دستگاه هستند طبق نظر پزشکان اجازه جابه‌جایی و انتقال به شهرهای دیگر داده نمی‌شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قزوین در پاسخ به این سؤال که چرا چهار بسکتبالیست نوجوان کشورمان دچار حادثه شدند، گفت: بعد از اتمام مسابقه در استان قم مینی‌بوس تیم خراب می‌شود. مربی تیم چهار دستگاه خودروی سواری کرایه می‌کند تا بازیکنان به قزوین بازگردند. متأسفانه در بین راه یکی از این خودروها خراب می‌شود. راننده این خودرو چهار بسکتبالیست را در حاشیه جاده پیاده می‌کند. در حین اینکه بازیکنان در تلاش برای پیدا کردن خودروی جدید بودند با حادثه مواجه می‌شوند.

وی راجع به اینکه حادثه چگونه اتفاق افتاده است، تصریح کرد: آنطور که در گزارش‌های پلیس نوشته شده، ظاهراً خواب‌آلودگی و سرعت بالای راننده پژو ۲۰۶ علت حادثه بوده است که متأسفانه با این بچه‌ها تصادف کرده است. خود راننده ۲۰۶ هم بعد از این تصادف در کماست.

حسن نایبی در پایان صحبت‌هایش به طوری که بُغض در صدایش مشهود بود، عنوان کرد: از مردم می‌خواهم برای هر چهار عزیز به ویژه امیرمحمد اردکانی و محمدامین کاظمی دو بسکتبالیستی که سطح هوشیاری پایینی دارند، دعا کنند. در این شب‌های عزیز که با ولادت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) همزمان شده است، قطعاً با دعای خیر مردم و خواست خداوند اتفاقات بزرگی می‌تواند بیفتد. جای این دسته گل‌ها روی تخت بیمارستان نیست.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید