شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که سوئیچ را داخل ماشین جا گذاشته اید و در ماشین قفل شده است، در این مطلب نحوه باز کردن درب خودرو بدون سوئیچ را به شما آموزش داده ایم که در ادامه خواهید خواند.

اگر سوئیچ را داخل ماشین جا گذاشتیم چه کار کنیم؟ + چگونه بدون سوییچ در ماشین را باز کنیم؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، برای انجام این کار ابتدا باید با نوک داغ پیچ گوشتی یا حتی با مته یک سوراخ در توپ ایجاد کنید. البته همیشه مراقب باشید پس از انجام این کار سوراخ توپ تنیس را روی سوراخ کلید قرار دهید. سپس آن را محکم نگه دارید و فشار دهید. هدف ایجاد هوای تحت فشار برای باز کردن قفل در است. در فیلم سه روز آینده آن ترفند کارآمد است، اما در مورد زندگی واقعی چندین ویدئو در تیک تاک و یوتیوب وجود دارد که کارآیی آن روش را زیر سوال برده است.

در فیلم "سه روز آینده" لارا برنان به دلیل جنایتی که اصولا مرتکب نشده بود به حبس ابد محکوم می‌شود. او به طور تصادفی در یک صحنه قتل قرار می‌گیرد قاتل فرار می‌کند و لارا بی خبر از همه جا وسیله‌ای که منجر به قتل شده را جابجا می‌کند حالا همه شواهد علیه اوست و به اتهام قتل بازداشت می‌شود. شوهرش جان با بازی راسل کرو تمام راه‌های قانونی را برای دستیابی به عفو همسرش پیش از این که تصمیم بگیرد با زیر پا گذاشتن قانون او را از زندان خارج کند آزموده است. جان تصمیم می‌گیرد با نقشه‌ای ماهرانه لارا را فراری دهد و با تهیه پاسپورت جعلی خودش و لارا و فرزندشان به کشور دیگر مهاجرت کنند.

او طرحی که شامل باز کردن یک ون برای بدست آوردن گزارش پزشکی همسرش می‌باشد را عملیاتی می‌کند. برای این کار او به ترفند توپ تنیس متوسل می‌شود تا قفل در ماشین را باز کند، اما آیا واقعا در زندگی واقعی کار می‌کند؟ آیا منابع مشابه دیگری وجود دارد؟

برای انجام این کار ابتدا باید با نوک داغ پیچ گوشتی یا حتی با مته یک سوراخ در توپ ایجاد کنید. البته همیشه مراقب باشید پس از انجام این کار سوراخ توپ تنیس را روی سوراخ کلید قرار دهید. سپس آن را محکم نگه دارید و فشار دهید. هدف ایجاد هوای تحت فشار برای باز کردن قفل در است. در فیلم سه روز آینده آن ترفند کارآمد است، اما در مورد زندگی واقعی چندین ویدئو در تیک تاک و یوتیوب وجود دارد که کارآیی آن روش را زیر سوال برده است.

یک پیستون یا یک فنچان بادکش

یک ترفند مشابه شامل یک پیستون یا یک فنجان بادکش (مکنده) است. با هر دو شئ می‌توان روی قفل خلاء ایجاد کرد تا به آن فشار وارد شود تا بتوانید در را باز کنید و به سوئیچ درون خودرو دسترسی پیدا کنید.

یک بند کفش

فرمول دیگری برای باز کردن در خودرو زمانی که سوئیچ را درون خودرو جا گذاشته اید استفاده از بند کفش است. این روش، اما صرفا در مورد مدل خودروهایی کار می‌کند که دارای سیستم قفل عمودی هستند. در وسط بند باید یک گره بزنید. سپس آن را در شکاف بین در و خودرو قرار دهید. با کمی صبر می‌توانید آن را روی چفت قرار دهید، سفت کنید و به سمت بالا بکشید تا باز شود.

یک چوب لباسی

این ترفند در مورد مدرن‌ترین سیستم‌های امنیتی خودروها کارآمد نیست و صرفا در مورد سیستم‌هایی که دارای قفل افقی هستند کار می‌کند. با یک انبردست یک قلاب در یک سر چوب لباسی درست کنید و آن را از پنجره وارد کنید تا قفل را بالا بکشید یا دکمه باز کردن قفل را که برخی مدل‌ها روی در دارند فشار دهید.

پیچ گوشتی

این ترفند برای جلوگیری از آسیب رساندن به بدنه و هم چنین پیچ گوشتی و میله فلزی نیاز به مراقبت دارد. با پیچ گوشتی باید یک شکاف کوچک بین در و خودرو ایجاد کنید: سپس از آن فضا برای وارد کردن میله استفاده کنید و دکمه باز کردن قفل را فشار دهید.

بیمه ماشین یا خدمات کمکی

همه این ترفندها به صبر و مهارت نیاز دارند. شما نمی‌خواهید به ماشین خود آسیب برسانید و در نهایت با یک هزینه غیرمنتظره مواجه شوید. به یاد داشته باشید که همواره می توانید با خدمات امداد جاده‌ای بیمه خود تماس بگیرید و از یک متخصص بخواهید مشکل را برای تان حل کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید