ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

۶ «شوتی» در خراسان‌جنوبی توقیف شد

ماموران نیروی انتظامی در شهرستان‌های فردوس و قاینات از قاچاقچیان سوخت ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۶ دستگاه خودروی «شوتی» را نیز توقیف کردند.

ماموران نیروی انتظامی در شهرستان‌های فردوس و قاینات از قاچاقچیان سوخت 6 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق کشف و 6 دستگاه خودروی «شوتی» را نیز توقیف کردند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، خراسان جنوبی؛ ماموران نیروی انتظامی در شهرستان‌های فردوس و قاینات از قاچاقچیان سوخت ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف  و ۶ دستگاه خودروی «شوتی» را نیز توقیف کردند.

توقیف خودروی «شوتی» در فردوس 

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس اظهارداشت: مأموران انتظامی پاسگاه شهید زارع  این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو شوتی توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۵۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاین 

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۵ دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۵ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید