تیم موی تای ایران از فستیوال جهانی به دلیل درگیری لفظی کنار گذاشته شد.

تیم موی‌تای ایران از فستیوال جهانی کنار گذاشته شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، تیم موی تای ایران از فستیوال جهانی کنار گذاشته شد.

فستیوال جهانی موی‌تای به میزبانی تایلند در حال برگزاری و تیم ایران با ۱۸ ورزشکار مرد و زن در این مسابقات حضور یافته است.

گفته می شود در جریان مراسم وزن‌کشی، یکی از اعضای تیم ملی بزرگسالان با عوامل برگزاری درگیری لفظی پیدا می‌کند که در ادامه سرمربی تیم کشورمان به حمایت از ورزشکار خود وارد ماجرا شده و جر و بحث بالا می‌گیرد. هرچند گفته می‌شود این جر و بحث به درگیری فیزیکی نیز انجامیده است!

در حالی که چند مدال تیم ایران قطعی شده بود، پس از این اتفاق، مسئولان برگزاری کاروان تیم ایران را از مسابقات کنار می‌گذارند. اکنون کاروان تیم کشورمان در تایلند به‌سر می‌برد و تلاش مسئولان تیم برای بازگشت به مسابقات، تاکنون ثمری نداشته است.

در این راستا، مجید زارعیان سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی که موی‌تای نیز تحت پوشش این فدراسیون قرار دارد، اظهار داشت: امروز جلسات متعددی در وزارت ورزش داشتیم و دقایقی است جلسه‌ام با معاون توسعه ورزش قهرمانی به اتمام رسیده است. از چیزی خبر ندارم و اکنون در حال بازگشت به فدراسیون هستم تا وضعیت تیم موی‌تای را رسیدگی کنم. به محض کسب اطلاعات لازم، آن را به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم.

علی صدیقی، دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی هم گفت: باور کنید ما هم از شما رسانه‌ها مطلع شدیم. چیزی که می‌دانیم این است که عوامل برگزاری به دلیل اختلاف با یکی دو نفر، تمام تیم ایران را کنار گذاشتند.

فرید نقدی، رئیس انجمن موی‌تای ایران که همراه با تیم در تایلند است هم در این خصوص گفت: در هنگام وزن‌کشی علی تکلو، یکی از نمایندگان ایران، جلال معتمدی به‌عنوان سرمربی تیم بالای سر باسکول حاضر می‌شود. تکلو کمی اضافه وزن داشت و به دلیل اینکه هنوز زمان باقی مانده بود، با تمرین فشرده خودش را به سر وزن می‌رساند و مسئول مربوطه نیز وزن او را تایید می‌کند. پس از دقایقی فرد دیگری حاضر می‌شود و نکته‌ای را به مسئول وزن‌کشی می‌گوید و به یکباره، نام تکلو خط می‌خورد!

وی در پاسخ به این سوال که گفته‌ می‌شود درگیری فیزیکی تکلو و معتمدی با عوامل برگزاری موجب کنار گذاشته شدن تیم ایران شده است؟ گفت: درگیری فیزیکی در کار نبوده است.

نقدی در پاسخ به این پرسش که «مگر می‌شود به خاطر جروبحث، کل تیم ایران را کنار بگذارند؟»، بیان کرد: تعجب ما نیز همین است. مستحق این تصمیم نبودیم! اگر فردی خطا کرده است باید بررسی و در نهایت او جریمه شود، نه اینکه تمام تیم کنار گذاشته شوند. تا فردا صبح رایزنی ما برای بازگشت تیم به مسابقات ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید