ایرانسل و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)، توافق‌نامه همکاری برای مشارکت در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا کردند.

همکاری ایرانسل و مگفا در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین

ایرانسل و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)، توافق‌نامه همکاری برای مشارکت در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا کردند.

ایرانسل، بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل در دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته (اتواکسپو تهران)، توافق‌نامه همکاری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)، با هدف هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات درحوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیحیتال)، به امضا رسید.

طی این توافق‌نامه که اجرای آن با راهکارهای سازمانی ایرانسل است، دو طرف در موضوعاتی از جمله مشارکت طرفین و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه یکدیگر با هدف تولید و توسعه محصول مشترک در حوزه تحول دیجیتال، همکاری و هم‌افزایی طرفین در بازاریابی و فروش‌ این محصولات، همکاری در برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌ها، رویدادهای تخصصی و یا تجاری، سمینارها و کنفرانس‌های مرتبط و شرکت در مناقصات در حوزه تحول دیجیتال به صورت مشترک، توافق کردند.

پیش از این نیز راهکارهای سازمانی ایرانسل در دی ماه ۱۴۰۲، با امضای تفاهم‌نامه با شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، همکاری برای مشارکت در هوشمندسازی و تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌ آفرین را ذیل هدف تحقق تحول دیجیتال در صنایع و کسب‌وکارها، پیش برده بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید