مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه رانندگان از تردد در گردنه‌های و ارتفاعات این استان بدون زنجیرچرخ خودداری کنند، عنوان کرد: بارش باران در محورهای کوهدشت، رومشکان و پلدختر جریان دارد.

مسدود شدن گردنۀ «گله‌بادوش» الیگودرز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به بارش سنگین برف در محورهای سه شهرستان این استان، گفت: گردنۀ گله‌بادوش الیگودرز مسدود است.

به گزارش سلام نو مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی لرستان در پی ورود سامانۀ بارشی جدید، اظهار داشت: تمام محورهای اصلی و شریانی این استان هم‌اکنون باز و تردد برقرار است.

او با تأکید به بارش سنگین برف در محورهای شهرستان‌های ازنا، الیگودرز و بروجرد، افزود: رانندگان از سفرهای غیرضروری در این محورها به‌شدت خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه رانندگان از تردد در گردنه‌های و ارتفاعات این استان بدون زنجیرچرخ خودداری کنند، عنوان کرد: بارش باران در محورهای کوهدشت، رومشکان و پلدختر جریان دارد.

او با ابراز اینکه گردنۀ گله‌بادوش الیگودرز هم‌اکنون در پی بارش برف مسدود است، بیان کرد: بارش خفیف برف در محورهای دلفان و محور خرم‌آباد به بروجرد هم‌اکنون جریان دارد.

شیروانی با اشاره به آماده‌باش راهداران در محورهای مواصلاتی لرستان، گفت: 400 راهدار با 280 ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سبک و سنگین در 38 پایگاه جاده‌ای این استان در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تأکید کرد: مردم قبل اقدام به سفر در تماس با سامانۀ شبانه‌روزی 141 از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های این استان مطلع شوند و نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

شیروانی با اشاره به محورهای برف‌گیر لرستان، اظهار داشت: 8000 کیلومتر راه در این استان وجود دارد که 5000 کیلومتر از این محورها در مناطق شرقی برف‌گیر است.

فعالیت سامانۀ بارشی سرد امروز 12 بهمن‌ماه به جو لرستان وارد شده‌است و بارش برف‌وباران و وزش باد شدید در اغلب مناطق این استان را در پی دارد.

انتهای پیام/ 644

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید