دستیار سابق یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی شد.

فوری /  اوسمار سرمربی پرسپولیس شد
به گزارش سلام نو و به نقل از ایرنا، بعد از استعفای یحیی گل محمدی از هدایت پرسپولیس، مدیران باشگاه مذاکرات خود را با برانکو آغاز کردند که در نهایت سرمربی سابق پرسپولیس پیشنهاد این باشگاه را رد کرد.

بعد از منتفی شدن حضور برانکو گزینه های زیادی برای هدایت پرسپولیس مطرح شدند که اسامی مطرح شده نشان می داد این گزینه ها بیشتر گزینه های مد نظر دلالان هستند.

مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار دستیار گل محمدی به توافق رسیدند و به زودی او به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

در حال حاضر تمرینات پرسپولیس زیر نظر این مربی برگزار می‌شود.

حسین خبیری با اعلام استعفا خود از عضویت در هیات مدیره پرسپولیس، گفت: تا اینجای کار خیلی سعی کردم مشکلات حل شود، تا یک جایی توانستم اما احساس می‌کنم وقتی مفید نیستم بهتر است که نباشم. به همین خاطر استعفایم را تقدیم می‌کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس کردم و نمی‌خواهم وقتی نمی‌توانم مفید باشم با ماندنم مدیون هواداران پرسپولیس شوم. برای هیات مدیره و مدیران پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. از وزیر ورزش که از زمان حضورش تلاش زیادی برای حل مشکلات باشگاه انجام داد، تشکر می‌کنم و در اولین فرصت استعفای مکتوبم را به وزیر تقدیم خواهم داد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید