سامان قدوس بازیکن تیم ملی ویدیوی از مصاحبه او با تلویزیون که به سختی فارسی صحبت می‌کند و مهدی طارمی و جهانبخش با او شوخی می‌کنند در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شوخی خنده‌دار طارمی و جهانبخش با فارسی صحبت کردن سامان قدوس + فیلم

به گزارش سلام نو، سامان قدوس متولد ۱۵ شهریور ۱۳۷۲ در سوئد، بازیکن فوتبال است.

۱۷۶ سانتی متر قد و ۷۵ کیلوگرم وزن دارد، او به سوئدی، انگلیسی و حالا زبان فارسی مسلط می باشد، پدر و مادرش هر دو ایرانی و اهوازی می باشند.

سامان در شهر مالمو سوئد از پدر و مادر اهوازی بدنیا آمد.

پدرش محسن ۶۰ ساله یک عمده فروش و مادرش ۵۷ ساله قبل از بیماری کارمند یک شرکت نفتی بین المللی  و مددکار اجتماعی بود و تنها یک برادر بنام ساسان دارد.

پدر و مادر در زمان حمله عراق به ایران، مهاجرت کرده اند.

سامان دنباله رو برادر بزرگترش ساسان در فوتبال بود، او بصورت جدی از ۱۰ سالگی با اینکه خانواده اش مخالفت بودند درگیر فوتبال شد و  در ادامه از تحصیل بازماند.

برادرش در جوانی از فوتبال کناره گیری کرد.
در سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۳ ساله بود وارد باشگاه مالمو شد او بعد از سه سال در ۱۶ سالگی به تیم لیمهانم بونکفلو پیوست و درخشش خوبی در این تیم داشت.

در سال ۱۳۸۹ از جوانان باشگاه لیمهانم بونکفلو به بزرگسالان این تیم رفت و در مدت ۲ سال بازی و ۴۱ بازی تنها ۴ گل بثمر رساند، او سپس یکسال در ترلبورگ، دو سال در سیریانسکا بازی کرد.

سال ۲۰۱۶ به تیم اوستروشوندس رفت و در ۲۷ بازی با ۱۰ گل زده خودش را اثبات کرد و تا سال ۲۰۱۸ در این تیم جزو بازیکنان شاخص تیم بود.

عملکرد درخشان قدوس باعث شد در دی ماه ۱۳۹۵ به تیم ملی سوئد دعوت شود او با دو بازی و یک گل زده  مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و به تیم ملی ایران نیز دعوت شد.

این بازیکن دورگه در نهایت بقید حضور در تیم ملی سوئد را زد و به ایران آمد، او در سال ۲۰۱۸ برترین ورزشکار کشور سوئد انتخاب شد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید