پرنس برونئی در سال‌های اخیر به عنوان یکی از جذاب‌ترنی مردان مجرد آسیا شناخته شده است، مردی که حالا با دختر رویاهای خود عروسی کرده است.

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

سلام نو - سرویس گردشگری: شاهزاده عبدالمتین برونئی که در فضای مجازی به دلیل ظاهر زیبا و خدمت سربازی مورد تحسین  مردم- به خصوص در کشور برونئی- است، در یک عروسی سلطنتی ۱۰ روزه با نامزد غیراشرافی خود ازدواج کرد.

شاهزاده عبدالمتین چهارمین پسر و دهمین فرزند سلطان حسنال بُلکیا، سلطان برونئی، است. سلطان یکی از ثروتمندترین مردان جهان است. عبدالمتین در ردیف ششم برای دستیابی به تاج و تخت قرار دارد، اما در سال‌های اخیر به دلیل حضور در مراسم دیپلماتیک در کنار پدرش شهرت یافته است.

این شاهزاده در ماه دسامبر رابطه و نامزدی خود را با یانگ مولیا آنیشا روسنا فاش کرد. عروس، نوه مشاور سلطان حسنال بولکیاه، رهبر برونئی است.

آنیشا از دانشگاه باث انگلستان فارغ التحصیل شد. او مالک برند سیلک کلکتیو و یکی از بنیانگذاران یک آژانس مسافرتی که سفر فرهنگی را در بسیاری از کشورها ارائه می کند.

مراسم عروسی جذاب‌ترین مجرد آسیا

شاهزاده عبدالمتین، ۳۲ ساله، یونیفورم تشریفاتی بر تن داشت و عروسش، ۲۹ ساله، یک لباس بلند سفید و جواهرات برای مراسم در کاخ ایستانه نورالایمان به تن داشت.

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

۵۰۰۰  نفر مهمان برای عروسی گزارش شده که شامل اعضای خاندان سلطنتی از عربستان سعودی و اردن، جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی و فردیناند مارکوس جونیور، رهبر فیلیپین بودند.

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

این زوج اولین در این مراسم اولین حضور عمومی خود را به عنوان یک زوج متاهل نشان دادند و از پشت رولز رویس روباز برای هزاران هودار خود دست تکان دادند و یک موکب مجلل از پایتخت، بندر سری بگاوان عبور کرد.

شاهزاده متین با بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و هزاران نفر دیگر در TikTok، حضور عمده ای در رسانه های اجتماعی دارد و به همین دلیل در آسیا به شدت مشهور است.

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

به نوشته بی‌بی‌سی، پس از انتشار تصویری از خود در کنار عروسش در شب سال نو، باعث شکستن دل عشاقش شد. یکی از دنبال‌کنندگان او نوشت: «۲۰۲۴ با یک دلشکستگی شروع می‌شود» و دیگری به شوخی او را «قلب‌شکن بین‌المللی» خطاب کرد. بسیاری دیگر از خبر ازدواج او خوشحال شدند.

بسیاری از پست‌های دیگر او شاهزاده را در مراسم‌های خاص یا در حال کاوش و سفر به تصویر می‌کشند.

روز چهارشنبه، ایستگاه های تلویزیونی محلی بخشی‌هایی از مراسم عروسی را در سلطان نشین کوچک و نفت خیز پخش کردند.

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

مراسم ازدواج اسلامی روز چهارشنبه برگزار شد و ازدواج شاهزاده متین رسمی شد. تنها اعضای مرد جشن عروسی از جمله شاهزاده و پدرش در آن شرکت کردند.

نگاهی به زندگی شاهزاده عبدالمتین

شاهزاده متین تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه سنت اندرو در بندر سری بیگاوان، برونئی گذراند.او تحصیلات متوسطه خود را در کالج علمی پادوکا سری بگاوان سلطان و مدرسه بین المللی جرودانگ، که هر دو برترین مدارس برونئی هستند، ادامه داد.

عروسی ۱۰ روزه جذاب‌ترین مرد مجرد آسیا؛ پرنس برونئی + تصاویر

در جولای ۲۰۱۴، شاهزاده متین مدرک لیسانس خود را در زمینه سیاست بین‌الملل از کالج کینگ لندن در مرکز باربیکن لندن دریافت کرد. در ژوئیه ۲۰۱۶، به شاهزاده متین مدرک کارشناسی ارشد هنر در مطالعات بین‌المللی و دیپلماسی از دانشکده مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن اعطا شد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید