حشمت مهاجرانی به جدایی یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

 حشمت مهاجرانی: بهتر بود پرسپولیس یحیی گل محمدی را حفظ می‌کرد

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، حشمت مهاجرانی پیشکسوت فوتبال ایران به جدایی یحیی گل‌محمدی و همچنین به بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران واکنش نشان داد.

گزیده‌ای از صحبت‌های حشمت مهاجرانی در گفتگو با برنا را می‌خوانید:

یحیی مربی خوب و باشخصیتی است که در این سال‌ها به خوبی توانسته بود این تیم پرطرفدار را هدایت کند و افتخارات زیادی را برای پرسپولیس کسب کرد. به هرحال در فوتبال یک روز خوب است و یک روز بد. روزهای خوب برای همه شادی آفرین است، اما در روزهای بد باید صبر و حوصله داشت.

به نظرم بهتر این بود که مدیران پرسپولیس همچنان یحیی را حفظ می‌کرد، ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد و کار به جایی رسید که نه امکان ادامه همکاری برای نه گل محمدی وجود داشت و نه برای مدیریت و کار به جایی رسید که یحیی تصمیمش را برای جدایی از پرسپولیس عملی کرد.

طبیعتاً در شرایط فعلی برانکو کاندیدای اول برای جانشینی یحیی است که به نظرم گزینه خوبی برای هدایت پرسپولیس در ادامه فصل به شمار می‌رود. برانکو شناخت خوبی از پرسپولیس، فوتبال ایران و شرایط جامعه ما دارد و این مسئله می‌تواند عامل موفقیت دوباره او در پرسپولیس شود. این در حالی است که حضور برانکو در تیم ملی عمان باعث شده تجربه او نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده و گزینه خوبی برای هدایت پرسپولیس محسوب می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید