حزب الله لبنان در پاسخ اولیه به ترور معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی را راکت باران کرد.

پاسخ اولیه حزب‌الله به ترور العاروری

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان اعلام کرد: تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در محوطه پادگان «هونین» را با سلاح مناسب هدف قرار دادیم و تعدادی از نیروهای دشمن در این حمله زخمی شدند.

حزب الله همچنین در بیانیه‌ای تاکید کرد: در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت پایگاه نظامی «المطله» را با سلاح مناسب هدف قرار دادیم.

حزب الله در بیانیه دیگری تاکید کرد که به عنوان پاسخ اولیه به ترور صالح العاروری و همرزمانش در ضاحیه جنوبی بیروت، پایگاه نظامی «میرون» را با ۶۲فروند راکت هدف قرار دادیم.

رسانه های صهیونیستی نیز از شلیک موشک ضدزره به پایگاه المطله خبر دادند.

منابع خبری همچنین از حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه«یارون» در جنوب لبنان خبر دادند.

رژیم صهیونیستی منطقه «ابولبن» در عیتا الشعب در جنوب لبنان را نیز هدف حملات هوایی و توپخانه قرار داد.

شبکه۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ۴ فروند موشک از جنوب لبنان شلیک شده و به مناطقی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی اصابت کردند.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا در جریان سخنرانی خود گفت که مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در مرز، بارها از سوی رزمندگان مقاومت هدف قرار گرفته و نظامیان این رژیم از ترس حملات حزب الله گریخته‌اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی لبنان در مدت سه ماه، بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده و ۴۸ موقعیت مرزی را بیش از یک بار هدف قرار داده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌ایم، تاکید کرد: حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

سید حسن نصر الله افزود: مقاومت اسلامی تجهیزات فنی و اطلاعاتی دشمن را در طول مرز هدف قرار داده و به طور کامل منهدم کرده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید