عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک پس از باخت برادر خود در انتخابی تیم ملی به داوران و خبرنگاران توهین کرد.

توهین برادران عبدولی در انتخابی تیم ملی/ تف به ذات همه شما! + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از دانشجو، در ادامه رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی قهزمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، در جریان دیدارهای مهم امیر عبدی دارنده مدال‌های برنز جوانان و تمیدهای جهان در یک چهارم وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف علیرضا عبدولی یکی از برادران سعید عبدولی ملی پوش سابق کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک رفت و با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

اما پس از این باخت، سعید عبدولی چهره شاخص کشتی ایران که به عنوان مربی برادرش را هدایت می‌کرد بار دیگر دست به حاشیه سازی زد و شدیدا جو سالن را به هم ریخت.

عبدولی به همراه کرامت عبدولی برادرش به سمت میز داوران هجوم بردند و شدیدا با الفاظ زشت به آن‌ها اعتراض کردند. در این هنگام ماموران نیروی انتظامی و دیگر عوامل اجرایی وارد این معرکه شدند و جلوی برادران عبدولی را گرفتند.

اما با این وجود آن‌ها همچنان دست بردار نبودند بارها به سمت داوران برگشتند و با الفاظ ناشایست به تن‌ها اعتراض کردند.
در این هنگام سعید عبدولی به خبرنگارانی که در حال گرفتن عکس و فیلمبرداری از این اتفاقات بودند هجوم برد و به آن‌ها گفت تلفن همراه تان را به من بدهید، اما وقتی با مخالفت آن‌ها رو برو شد با بکار بردن الفاظ رکیک خطاب به آن‌ها گفت: تف به ذات همه شما!
تماشاگران و کادر فنی تیم ملی نیز شدیدا از اتفاقات بوجودآمده ابراز گلایه و تاسف کردند.
باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی فدراسیون کشتی چه برخوردی با چهره پرحاشیه کشتی ایران و بی احترامی او به اصحاب رسانه خواهد داشت؟
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید