عزیززاده گرجی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا به ویژه سیره سردار سلیمانی منابع هویت ساز ما هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و استانداری مشتاق برگزاری محافل شهدایی با محوریت جبهه مقاومت هستند و قطعا با برگزارکنندگان این نشست‌ها همراهی خواهند داشت.

فرهنگ ایثار و شهادت منابع هویت ساز ما هستند

​سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا منابع هویت ساز ما هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و استانداری مشتاق برگزاری محافل شهدایی با محوریت جبهه مقاومت هستند و قطعا با برگزارکنندگان این نشست‌ها همراهی خواهند کرد.

به گزارش سلام نو قاسم عزیززاده گرجی در سومین همایش فرزندان مقاومت نهضت جهان اسلام که شامگاه ۲۳ آذرماه در سالن همایش متل بانک ملی ایران (بابلسر) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز میهن اسلامی گل‌واژه‌های ایمان، ایثار و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه از حضرت زهرا(س) به‌عنوان سبب خلقت و آفرینش همه مخلوقات عالم یاد و اظهار کرد: حضرت حق در حدیث قدسی می‌فرمایند:«یا اَحْمَد! لَوْلاکَ لَمَا خَلَقْتُ الأفْلاکَ، وَ لَوْلا عَلِیٌّ لَما خَلَقْتُکَ، وَ لَوْلا فاطِمَةُ لَما خَلَقْتُکُما ای احمد! اگر اراده‌ای در خلقت تو نبود، افلاک را خلق نمی‌کردم، و اگر اراده‌ای در خلقت علی نبود، تو را خلق نمی‌کردم، و اگر اراده در خلقت فاطمه نبود، هیچ‌کدام از شما دو نفر را خلق نمی‌کردم.»

وی افزود: طول عمر به ظاهر کوتاه حضرت زهرا(س) و زندگی نورانی و حیات بخش آن حضرت در فرزند پروری، همسرداری، ولایت مداری، دین داری و غیره باید در طول سال علاوه بر ایام فاطمیه تبیین شود.

عزیززاده گرجی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن از نام شهید سلیمانی هراس دارد و مکتب شهید سلیمانی در دنیا طرفدار دارد، گفت: گروه مقاومت فلسطین در مکتب شهید سلیمانی تلمذ کردند و عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی را رقم زدند.

وی با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس، خاطرنشان شد: مقاومت مردم غزه به تاسی از تفکر بسیجی و انقلابی ملت ایران به ویژه تفکر سردار شهید قاسم سلیمانی جریان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، بیان کرد: رسانه‌های معاند تلاش دارند دستاوردهای طوفان الاقصی را وارونه جلوه دهند اما طوفان الاقصی موجب شد مقاومت مقاوم‌تر شود و اسرائیل فقط بمباران بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

وی با بیان اینکه در رژیم اشغالگر اسرائیل شاهد افزیش اختلافات سیاسی بین ارتش و دستگاه‌های امنیتی هستیم اما فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تظاهرات می‌کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ناکامی تلاش شبانه روزی دشمنان برای وارونه نمایی حقیقت غزه و سفید سازی ظلم و تجاوز که در غزه توسط صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد را شاهدیم، ادامه داد: حماسه مقاومت هیمنه و شکست ناپذیری دشمن را درهم شکست و موجودیت اسرائیل را زیر سوال برد.

وی افزود: همچنین عمق شکاف میان افکار عمومی یعنی مردم و حاکمان عرب که ارتباط نزدیک با اسرائیل غاصب پیدا کرده بودند یا در سکوت هستند را مجبور به محکومیت اسرائیل کردند.

وی با بیان اینکه افزایش کم سابقه انسجام میان اجزای مقاومت در فلسطین و تقویت کم سابقه انسجام میان گروه‌های مقاومت از کشورهای لبنان، یمن و عراق با جبهه مقاومت فلسطین نیز از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی بود، افزود: صهیونیست‌ها بیش از ۱۸هزار نفر را به شهادت رساندند و بیش از ۷۰ درصد شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند اما توان و ظرفیت مقاومت کمرنگ نشد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا به ویژه سیره سردار سلیمانی منابع هویت ساز ما هستند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و استانداری مشتاق برگزاری محافل شهدایی با محوریت جبهه مقاومت هستند و قطعا با برگزارکنندگان این نشست‌ها همراهی خواهند داشت.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۰
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید