با تلاش همکاران جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی ۶۱۴ مورد شناسایی تغییر کاربری نیز صورت گرفته است که عمدتا در اراضی باغی و زراعی روستای حیدره، سنگستان، کنجینه، محور امامزاده کوه و آبشینه بوده است.

۲۸۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در همدان تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از تخریب ۲۵۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد و گفت: طی این بازه زمانی ۳۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قالب احکام موضوع ماده ۳ تخریب شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رحمان ایرانپور صبح امروز در جلسه بررسی امور اراضی در محل جهاد شهرستان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور حفظ اراضی زراعی و باغی همدان و حفظ امنیت غذایی کشور اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حسب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، ۲۵۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اعم از دیوارکشی، احداث بنا، استخر و سایر ابنیه‌های غیرمجاز تخریب شده است.

وی با بیان اینکه مساحت آزاد شده طی این تعداد تخریب ۲ هکتار است افزود: همچنین در بخش ماده ۳ نیز طی این بازه زمانی ۳۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در قالب احکام موضوع ماده ۳ تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان یادآور شد: مجموع مساحت کل اراضی رفع تصرف شده در این بخش نیز ۷ هزار مترمربع برآورده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی ۶۱۴ مورد شناسایی تغییر کاربری نیز صورت گرفته است که عمدتا در اراضی باغی و زراعی روستای حیدره، سنگستان، کنجینه، محور امامزاده کوه و آبشینه بوده است.

ایرانپور در پایان هدف اقدامات انجام شده را جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی مرغوب دانست و گفت: امیدواریم تا پایان سال این مهم با همکاری دستگاه‌های ذیربط ادامه داشته باشد و نظارت بر تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازها با قوت پیگیری شود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید