مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم از فوت یک چاه‌کن در شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

سقوط مرگبار مرد جوان در  چاه فاضلاب در رباط کریم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، حمید رزاقی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رباط‌کریم در جمع خبرنگاران با اشاره به فوت یک چاه‌کن در شهرستان رباط‌کریم گفت: در این حادثه که صبح امروز رخ داد عوامل آتش‌نشانی از نزدیکترین ایستگاه‌ به محل حادثه اعزام شدند و جسد مردی را از عمق چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

وی در تشریح این حادثه گفت: مالک ساختمان بدون توجه به رعایت نکات ایمنی، اقدام به حفر چاه فاضلاب در انباری ساختمان خود کرده بود که متاسفانه با نشست فاضلاب چاه مجاور، مقنی به درون چاه افتاده و متاسفانه قبل از رسیدن عوامل آتش‌نشانی جان خود را از دست داده بود که با تلاش همکاران جسد وی از چاه بیرون آورده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان رباط‌کریم ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنیم که خودسرانه اقدام به حفر چاه نکنند تا شاهد عواقب تلخ این چنینی نباشیم.

وی در پایان افزود: برای حفاظت کارگران از خطر ریزش چاه باید اطراف محل حفاری و محل ایستادن کارگران تخته یا الوارهای زیر پایی با مقاومت و پهنای کافی گذاشته شود تا از سقوط خاک و سنگ به داخل چاه جلوگیری کند، در ضمن دور دهانه باید آستانه‌ای به عرض ١۵ سانتیمتر با مصالح مقاوم تعبیه شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید