امید احمدی فرماندار رباط‌کریم محل دقیق حادثه انفجار در شهر جدید پرند را اعلام کرد.

انفجار وحشتناک شهر پرند + ۴ مصدوم / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم پیرو حادثه انفجار در شهر جدید پرند با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه صبح امروز اتفاق افتاده است، اظهار کرد: متاسفانه بر اساس اشتباهی در خبرگزاری‌ها اعلام شده است که این حادثه در نیروگاه پرند اتفاق افتاده است در صورتی که در نیروگاه اتفاقی نیفتاده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در کنار نیروگاه پست پنج مگاواتی سیار که برای انجام برخی اقدامات در آنجا وجود دارد اتفاق افتاده است، گفت: برای انجام عملیات در پست برق، خط لوله انتقال گازی به آن انتقال پیدا کرده است که این خط لوله گاز دچار حادثه شده و موجب انفجار شده است.

فرماندار رباط‌کریم در مورد تعداد مجروحین این حادثه بیان کرد: متاسفانه یکی از کارگرانی که در آنجا مشغول کار بودند در دم فوت شدند و یکی از این عزیزان نیز بعد از اینکه به بیمارستان منتقل شدند فوت کردند؛ همچنین پیرو این حادثه تابحال مجموعاً چهار نفر مجروح شده‌اند.

احمدی ادامه داد: حال عمومی مجروحانی که به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و تهران منتقل شده‌اند مساعد است مگر اینکه در آینده مسائلی برای این افراد پیش بیاید؛ البته در این خصوص تابحال گزارش خاصی دریافت نشده است.

فیلم|انفجار در حوالی نیروگاه برق شهر جدید پرند

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید