دادستان رباط‌کریم از دستگیری رئیس شورای اسلامی شهر رباط‌کریم خبر داد.

بازداشت رئیس شورای شهر رباط‌کریم + علت چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، دادستان رباط‌کریم از دستگیری رئیس شورای اسلامی شهر رباط‌کریم خبر داد.

محمد یوسف‌وند با اشاره برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفان، اظهار داشت: در راستای برخورد با تخلفات و فساد مالی و رسیدگی به پرونده تخلفات شهردار و شواری اسلامی روز گذشته رئیس شورای اسلامی شهر رباط‌کریم به اتهام تخلفات مالی بازداشت و روانه زندان شد.

وی افزود: تحقیقات در خصوص فساد و تخلفات مالی این پرونده همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

دادستان رباط‌کریم در ادامه با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضا در برخورد با فساد و نقش امت حزب‌الله در خنثی کردن تخلفات ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری گفت: از مردم و همشهریان مصرانه تقاضا داریم که به کمک دستگاه قضایی بیایند و اگر فسادی را مشاهده می‌کنند حتماً با ذکر دلایل و مستندات به ما اعلام کنند تا با فساد مقابله جدی شود.

یوسف‌وند در پایان خاطرنشان کرد: لازم است مردم بدانند که مشخصات و اطلاعات آن‌ها نزد دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند و از آن‌ها حمایت‌های قضایی خواهد شد.

به گزارش سلام نو، در یک ماه گذشته با حکم مقام قضایی شهردار سابق رباط‌کریم و یک نفر از اعضای شورای شهر دستگیر و یک عضو شورای شهر رباط‌کریم تعلیق قطعی شدند که روز گذشته عضو علی‌البدل به‌عنوان عضو جدید به شورای اسلامی شهر رباط‌کریم راه یافت.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید