در ویدیو زیر شاهد تصاویری از شکسته شدن رکورد پرش با کامیون توسط راننده چینی خواهید بود.

شکستن رکورد پرش با کامیون در جهان توسط این راننده ماهر! + فیلم
به گزارش سلام نو به نقل از تین نیوز، فیلم منتشر شده در فضای مجازی پرشی استثنایی و تماشایی با کامیون را به تصویر می کشد و این پرسش را ایجاد می کند که آیا امکان ثبت چنین رکوردهایی در ایران هم وجود دارد؟

رانندگان کامیون در ایران طیف های متنوعی را با سن متفاوت و روحیات گوناگون تشکیل می دهند. بعضی از آنها اهل بزک کردن کامیون ها و تریلی های خود هستند و به زیبایی ظاهر خودروی خود علاقه مندند. بعضی دیگر روی سرعت و قدرت کشنده خود تعصب دارند.

همایش ها و جشن هایی که هم توسط مجموعه های مختلف مثل دیزلیران و آریا دیزل برای معرفی و به نمایش گذاشتن کامیون ها و تریلی های خاص در ایران برگزار می شود با استقبال مخاطبان مواجه می گردد.

سوال اینجاست که انجام حرکات آکروباتیک و مهیج با کامیون نیز می تواند در ایران برنامه ریزی و انجام شود. فیلمی که در ادامه می بینید پرش بلند و تماشایی یک کامیون را در کشور چین به نمایش می گذارد که رکوردی در این زمینه به ثبت می رساند. نمایندگان گینس نیز برای ثبت رکورد در این مراسم حضور دارند.

با تماشای این فیلم این سوال به ذهن متبادر می شود که آیا می توان چنین ماجراجویی ها و ثبت رکوردهایی را – صد البته به صورت ایمن و بی خطر – در ایران نیز انجام داد؟

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید