خترم هنرمند و نقاش است و تاکنون چندین نمایشگاه نقاشی هم برگزار کرده است. او صبح دیروز برای تهیه لوازم مربوط به کارش از خانه بیرون رفت و قرار بود تا ظهر برگردد اما دیگر خبری از او نشد و تلفن همراهش هم خاموش است.

راز قتل خانم نقاش در تهران فاش شد

مرد خدمتکار که با همدستی دوستش یک خانم نقاش را برای سرقت خودرواش به قتل رسانده بودند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، یازدهم بهمن سال گذشته مردی 65 ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن دختر 44 ساله‌اش به نام جیران خبر داد.

او در توضیح بیشتر به مأموران گفت: دخترم هنرمند و نقاش است و تاکنون چندین نمایشگاه نقاشی هم برگزار کرده است. او صبح دیروز برای تهیه لوازم مربوط به کارش از خانه بیرون رفت و قرار بود تا ظهر برگردد اما دیگر خبری از او نشد و تلفن همراهش هم خاموش است.

با این شکایت مأموران تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از دختر ناپدید شده آغاز کردند و در حالی که 24 ساعت نگذشته بود خودرو او را در حالی در اطراف شهر تهران پیدا کردند که روی صندلی عقب خودرو لکه‌های خون به‌وضوح دیده می‌شد.

پس از آن مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند و دریافتند که دو مرد میانسال خودرو شاسی بلند جیران را در آن محل رها کرده‌اند. با به دست آوردن اثر انگشت یکی از متهمان که روی فرمان خودرو پیدا شد و تطبیق آن با بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت متهم شناسایی و مشخص شد به‌تازگی از زندان آزاد شده است.

با دستگیری متهم 36 ساله وی به ناچار لب به اعتراف گشود و راز جنایت را برملا کرد و گفت: دوستم نظافتچی خانه جیران بود و می‌دانست که زن پولداری است. چند روز قبل سراغم آمد و نقشه سرقت خودرو شاسی بلند او را مطرح کرد. من هم که به‌تازگی از زندان آزاد شده بودم و وضعیت مالی خوبی نداشتم قبول کردم که با او همکاری کنم. روز حادثه سر خیابان منتظر ماندیم تا جیران از خانه خارج شد، دوستم برایش دست تکان داد و وقتی ایستاد از او خواست ما را تا چند خیابان بالاتر ببرد. در بین راه چاقو کشیدیم و از او خواستیم از ماشین پیاده شود اما او مقاومت کرد و در نهایت مجبور شدیم او را با چاقو بزنیم که شروع به جیغ و داد کرد، من و دوستم با دو ضربه چاقو او را کشتیم و شبانه جسدش را در حاشیه تهران دفن کردیم.

با اعتراف متهم، همدستش کریم ۲۶ ساله‌ نیز ردیابی و بازداشت شد و گفت: ما قصد کشتن او را نداشتیم اما مقاومت کرد و مجبور به قتل شدیم.

بعد هم خودرو را کنار خیابانی پارک کردیم تا روز بعد آن را بفروشیم اما انگار خودرو را پلیس پیدا کرده و ما هم دستگیر شدیم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای این جلسه پدر مقتول برای متهمان درخواست قصاص کرد.

سپس دو متهم اظهارات قبلی خود را تکرار کردند و گفتند با انگیزه سرقت خودرو، زن نقاش را کشته‌اند اما انگشت اتهام را به سوی یکدیگر گرفتند.در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید