با وجود اینکه مدت‌هاست از ورود ظروف یکبار مصرف گیاهی به بازار می‌گذرد اما ظروف باگاس از جدیدترین ظروف یکبار مصرفی هستند که با شما را هیجان‌زده می‌کنند. این ظروف از باقیمانده ساقه نیشکر ساخته می‌شوند.

لیست جدیدترین ظروف یکبارمصرف بازار

سال‌هاست که انسان‌ها از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند. در ابتدا این ظروف با مواد غیرقابل‌تجزیه ساخته می‌شدند. پس از مدتی بشر متوجه شد که استفاده از این ظروف چه آسیب جبران‌ناپذیری به محیط‌زیست می‌زند. پس از آن ظروف یکبار مصرف گیاهی به بازار عرضه شد. این ظروف به راحتی به چرخه طبیعت بازمی‌گردند.

با ورود این نوع از ظروف یکبارمصرف دیگر هیچ نگرانی برای محیط‌زیست وجود نداشت. پس تولیدکنندگان به سمت تولید ظروف با طراحی‌های متنوع رفتند. این ظروف با استفاده از موادی خاص یا طراحی منحصربه‌فردی ساخته می‌شوند. اگر با جدیدترین ظروف یکبارمصرف بازار آشنا شوید، هیجان‌زده خواهید شد! در ادامه به چند نمونه از این ظروف اشاره خواهیم کرد.

این شما و این هم جدیدترین ظروف یکبارمصرف در بازار!

اگر شما هم می‌خواهید مهمانی خود را به صورت خاص برگزار کنید، می‌توانید به جای استفاده از ظروف پذیرایی چینی، جدیدترین ظروف یکبارمصرف بازار را انتخاب نمایید. این ظروف بسیار زیبا و خاص هستند و هیچ آسیبی به محیط‌زیست وارد نمی‌کنند. پس از اتمام مهمانی نیز می‌توانید آن‌ها را در سطل زباله قرار داده و نگران شستن ظروف کثیف نباشید.

برخی از این ظروف زیبا و خاص عبارت‌اند از:

محصولات کاتلری

حتماً برای شما هم پیش آمده است که به رستوران یا مراسمی رفته و نگران تمیزی قاشق و چنگال‌های آن باشید. با ارائه محصولات کاتلری این مشکل برای همیشه حل شده است. به قاشق یکبارمصرف، چنگال، کارد و سایر ملزوماتی که هر فرد باید به صورت شخصی استفاده کند، ست کاتلری گفته می‌شود. این لوازم به صورت یکجا بسته‌بندی شده و کاملاً بهداشتی هستند. پس از استفاده نیز می‌توان آن‌ها را دور انداخت.

امروزه محصولات گروه کاتلری با جنس‌های مختلفی مانند پلاستیک، PLA، گیاهی و چوبی تولید می‌شوند. هر یک از این محصولات زیبایی منحصربه‌فردی داشته و جلوه‌ای خاص به مهمانی‌ها و مراسم‌های شما می‌بخشند. اگر می‌خواهید انواع محصولات کاتلری را مشاهده و با قیمتی مناسب خریداری کنید، ما به شما وب سایت پیکنیک برند را پیشنهاد می‌کنیم. این تولیدکننده داخلی تمامی موازین بهداشتی را در تولید ظروف خود رعایت می‌کند.

ظروف پلی پرو

ماده اولیه‌ای که برای ساخت این ظروف استفاده می‌شود، پلی‌پروپیلن است به همین دلیل با نام ظروف پلی پرو در بازار شناخته می‌شوند. در گذشته ظروف یکبارمصرف تنها به صورت شفاف یا سفید رنگ تولید می‌شدند اما با ورود این محصولات، آب و رنگ آن‌ها بیشتر شد.

ظروف پلی‌پروپیلن در رنگ‌های شاد و متنوع تولید می‌شوند. این دسته از محصولات می‌توانند دمای -۵ تا ۱۲۰ درجه سانتی‌گراد را تحمل کنند. درب این ظروف مجهز به AirVent است و بخارات اضافه غذا را خارج می‌کند. هر دو پارامتر زیبایی و کارایی در تولید این ظروف رعایت شده است.

لیست جدیدترین ظروف یکبارمصرف بازار

ظروف هات دلیوری

این ظروف که در دسته محصولات پلی‌پروپیلن قرار می‌گیرند، برای سرو انواع غذاها به صورت داغ به کار برده می‌شوند. پس اگر صاحب کافه یا رستورانی هستید که سفارشات بیرون‌بر هم دارد با استفاده از ظروف هات دلیوری می‌توانید غذا را گرم‌تر از آنچه که تصور می‌کنید به دست مشتریان خود برسانید.

درب آب‌بند، قابلیت خروج بخار غذای داغ، امکان سرو غذاهای بسیار سرد یا داغ، امکان شستشو در ماشین ظرفشویی، طراحی‌های جذاب و قابلیت استفاده در فریزر از دیگر ویژگی‌های ظروف هات دلیوری است. با وجود اینکه این ظروف در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند اما رنگ مشکی آن‌ها طرفداران بیشتری دارد.

ظروف سوپر فرش

برای بسیاری از مشاغل مانند فست‌فودها، شیرینی‌پزها، رستوران‌ها و حتی غذاهای خیابانی مهم است که غذای آن‌ها به صورت کاملاً تازه به دست مشتری برسد. به همین دلیل ظروف سوپر فرش تولید شده است. این ظروف درب‌دار به صورت آب‌بند طراحی شده‌اند و قابلیت تحمل دمای بالایی دارند.

همچنین با تازه‌تر نگه داشتن انواع مواد غذایی مانند سالاد، خوراک، میان‌وعده‌های سالم و انواع شیرینی‌جات به یکی از پرکاربردترین ظروف یکبار مصرف تبدیل شده‌اند. در میان انواع مختلف این ظروف از محصولاتی که به صورت چندقسمتی تولید می‌شوند، استقبال بیشتری شده است.

شما به راحتی می‌توانید این ظروف را در مایکروفر قرار داده و مجدداً محتویات آن را گرم نمایید. تمام محصولات این دسته‌بندی به صورت درب‌دار طراحی می‌شوند تا از محتویات خود در مقابل آلودگی‌های محیطی محافظت نمایند. پیکنیک برند ظروف سوپر فرش بسیار زیبایی را به مشتریان خود عرضه کرده است.

لیست جدیدترین ظروف یکبارمصرف بازار

ظروف باگاس

با وجود اینکه مدت‌هاست از ورود ظروف یکبار مصرف گیاهی به بازار می‌گذرد اما ظروف باگاس از جدیدترین ظروف یکبار مصرفی هستند که با شما را هیجان‌زده می‌کنند. این ظروف از باقیمانده ساقه نیشکر ساخته می‌شوند. تا قبل از ابداع این محصولات، ضایعات نیشکر دور انداخته یا سوزانده می‌شدند. اما امروزه ظروف یکبار مصرف متنوعی را از آن‌ها تولید می‌کنند.

این ظروف گیاهی همانند ظروف یکبارمصرف کاغذی پس از مصرف به چرخه طبیعت باز می‌گردند و هیچ‌گونه تأثیر منفی بر روی محیط‌زیست اطراف ما ندارند. ظروف باگاس تحمل خوبی در برابر گرما دارند. همچنین به صورت ضد آب طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با خیال راحت غذاهای چرب و روغنی را در این ظروف سرو کنید. این محصولات از ضایعات نفتی ساخته نمی‌شوند و هیچ آسیبی به سلامت انسان‌ها وارد نمی‌کنند. لیوان یکبار مصرف تولید شده از باگاس برای انواع نوشیدنی‌های گرم یا سرد مناسب است.

جدیدترین ظروف یکبار مصرف بازار را از کجا بخریم؟

تا اینجا چند نمونه از جدیدترین ظروف یکبار مصرف موجود در بازار را به شما معرفی کرده‌ایم. اگر شما هم مجذوب این محصولات شده‌اید باید به فروشگاهی معتبر برای تهیه آن‌ها مراجعه نمایید. ما پس از جستجو و تحقیق فراوان به وب سایت پیکنیک برند رسیده‌ایم.

این مجموعه تمامی محصولاتش را تولید کرده و با حذف واسطه‌ها به دست مصرف‌کننده می‌رساند. تمامی استانداردهای لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف در این مجموعه تولیدی رعایت می‌شود. از آنجایی که هیچ واسطه‌ای میان تولیدکننده و مصرف‌کننده وجود ندارد، محصولات ارائه شده با مناسب‌ترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه می‌شوند.

همچنین شما می‌توانید خرید عمده یا تکی خود را از طریق وب‌سایت پیکنیک برند به صورت آنلاین انجام دهید. خرید اینترنتی آسان و تحویل سریع از دیگر امتیازاتی است که پیکنیک برند برای مشتریان خود در نظر گرفته است. پس وقت را از دست نداده و همین الان نام پیکنیک برند را در مرورگر خود جستجو کنید!

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید