درب های ورودی ساختمان از ارکان اصلی یک ساختمان به شمار می روند. این درب ها علاوه بر وظیفه ی اصلی خود که محل عبور مرور افراد و یا خودروها را تامین می کنند نقش مهمی در امنیت ساختمان و زیبایی آن دارند.

نکات مهم برای انتخاب درب ورودی حیاط

درب های ورودی بخش زیادی از نمای ساختمان را به خود اختصاص داده اند وتاثیر مستقیمی بر زیبایی نمای یک ساختمان دارند. انتخاب یک درب مناسب به ساختمان شما هویت و شخصیت می بخشد. یک درب زیبا و استاندارد می تواند امنیت ساختمان را تامین کرده و حتی روی قیمت آن تاثیر گذار باشد. در اینجا چند نکته ی مهم برای انتخاب درب ورودی را خدمت شما ارائه می نماییم تا بتوانید بهترین خرید را برای منزل و یا ساختمان خود داشته باشید.

انواع درب حیاط

درب های ورودی انواع مختلفی دارند که بسته به متراژ بنا، کارایی و گاهی بر حسب سلیقه انتخاب می شوند. به طور معمول از یک درب نفررو و یک درب ماشین رو برای ساختمان استفاده می شود. اما در ساختمان هایی که محدودیت متراژ وجود دارد و امکان تعبیه این دو درب در کنار هم وجود ندارد می شود از درب های تلفیقی استفاده کرد. در درب های تلفیقی یک درب نفر رو داخل یکی از لنگه های در ماشین رو تعبیه می شود. درب های یک و نیم لنگه یکی دیگر از انواع درب های ورودی می باشند که بنا بر سلیقه ی مشتری و یا به دلیل محدودیت متراژ برای یک ساختمان انتخاب می شوند. درب های یک و نیم لنگه فضای مناسبی برای تردد افراد و وسایل در اختیار شما قرار می دهد. هر کدام از این درب ها با به چند دسته ی مختلف شامل: راست باز شو به داخل، چپ باز شو به داخل، راست باز شو به بیرون، چپ باز شو به بیرون، ریلی ساده، ریلی 90 درجه و ریلی تلسکوپی تقسیم می شوند. انتخاب هر کدام از این موارد به نوع ساختمان، کاربری، متراژ، فضای قابل استفاده و سلیقه و در خواست مشتری بستگی دارد.

مواد ساخت درب حیاط

درب های فلزی از ایمن ترین و مستحکم درب های برای ورودی ساختمان می باشند. این بدین معنا نیست که هر دربی به صرف فلزی بودن می تواند یک درب مقاوم و ایمن باشد. در هنگام انتخاب این درب ها به نوع متریال، ضخامت ورق فلزی، نوع پروفیل به کار رفته و یک پارچگی ورق فلزی دقت لازم را به عمل آورید. درب ورودی حیاط و مخصوصا درب پارکینگ باید توانایی مقاومت در برابر عبور و مرور انواع خودرو ها را داشته باشد و بتواند فشار بالای باز و بسته شدن ها مکرر، عبور خودروهای سنگین و وزش باد های سخت را تحمل نماید.

رنگ درب حیاط

انتخاب رنگ درب بستگی به سلیقه و رنگ بنای ساختمان دارد معمولا برای ساختمان های روشن از درب تیره و برای ساختمان های تیره از رنگ روشن استفاده می شود. رنگ با کیفیت رنگی است که در طول سال ها پوسته پوسته نشود و در زیر نور آفتاب تغییر رنگ نداده و کدر یا مات نشود. بهترین نوع رنگ برای درب های فلزی، رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد. این نوع رنگ سبب افزایش مقاومت درب در انواع شرایط آب و هوایی مختلف می شود. همچنین درب را در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی محافظت می نماید. درب های با پوشش رنگ الکترواستاتیک تا سال ها نیاز به تکرار رنگ نخواهند داشت و دوام بسیار بالایی دارند.

نکات مهم برای انتخاب درب ورودی حیاط

الگو و طرح درب حیاط

امروزه درب های فلزی با طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند. بهترین و ظریف ترین درب های فلزی درب هایی هستند که به روش برش لیزری CNC  تولید شده باشند. با این فناوری درب در عین ظرافت و تمیزی طراحی می شود و در عین حال از استحکام و مقاومت ورق فلزی کاسته نمی شود.

جزئیات درب حیاط

جزئیات درب مانند دستگیره، قفل، تزئینات سطح درب، ابزار و یراق به کار رفته در درب ضد سرقت با کیفیت های متفاوتی در بازار موجود می باشند. اگر هر کدام از این موارد به تنهایی از کیفیت لازم برخوردار نباشند، روی کیفیت نهایی درب تاثیر گذار خواهند بود.

نکات مهم برای انتخاب درب ورودی حیاط

درب های فلزی شرکت هیراد

شرکت هیراد با داشتن سابقه ی طولانی در تولید درب های فلزی، اکنون یکی از برترین تولید کنندگان این درب ها با کیفیت و استاندارد بالا می باشد. از مزایای تولیدات شرکت هیراد که به شما برای خرید درب حیاط از این شرکت اطمینان خاطر خواهد داد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◾تنوع بالای طرح و رنگ در انواع مختلف درب های فلزی و حتی امکان تولید درب با طرح، نقش و ابعاد سفارشی مشتری

◾امنیت و استحکام بالا و به کارگیری از پروفیل های فابریک صنعتی

◾ساختار یک پارچه و اتصالات محکم و قوی که سبب افزایش امنیت، استحکام و مقاومت درب می شود.

◾پوشش رنگ الکترواستاتیک که سبب شده درب های فلزی این مجموعه برای انواع شرایط آب و هوایی مختلف مناسب باشد و در زیر تابش نور آفتاب طی گذشت سال ها رنگ درب مات و کدر نشود.

◾شیشه سکوریت سند بلاست شده ی 6 میلیمتر، که علاوه بر افزایش زیبایی درب سبب ارتقاء امنیت آن شده است.

◾استفاده از قفل و دستگیره های با کیفیت، زیبا و استاندارد

◾با توجه به کیفیت ساخت بالای درب های شرکت هیراد ، این درب ها هنگام نصب نیاز به رگلاژ نداشته و در طولانی مدت از سرویس های دوره ای بی نیاز می باشد.

 شرکت هیراد برای افزایش کیفیت درب های فلزی و در نتیحه جلب رضایت شما عزیزان سعی کرده، از بهترین متریال و مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده نماید. کادر ماهر و مجرب، تجربه  سال ها کار کردن با برند های مختلف، استفاده از تکنولوژی ها روز دنیا، همه و همه سبب شده تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین تولیدات را در زمینه ی درب های فلزی ارئه نماییم. 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید