بهتر است بدانید امروزه در برخی از آپارتمان های قدیمی و برخی از آپارتمان های انبوه سازی، ممکن است درب های ورودی آن همان درب های چوبی معمولی باشد.

دلایل تعویض درب چوبی قدیمی با درب ضد سرقت

چنین درب هایی را برای قسمت های گوناگونی همچون اتاق‌ها یا سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می دهند. درب های داخلی ساختمان عمدتاً همان درب های چوبی معمولی هستند که کاربرد آن معمولاً برای داخل ساختمان می باشد لذا افراد زیادی در زمان ساخت منزل خود تمایل دارند تا از درب های ضد سرقت به جای درب های چوبی قدیمی استفاده کنند

شمار زیادی از افراد دائم در این فکر هستند که چگونه قادر به تعویض درب چوبی قدیمی با درب ضد سرقت هستند؟

بهتر است بدانید یکی از عمده ترین مشکلاتی که به منظور تعویض درب های چوبی قدیمی با هر یک از انواع درب های ضد سرقت پیشرو است  ابعاد آن می باشد بنابراین بایستی جهت هماهنگی و تطابق میان ورودی و چهارچوب در جهت جایگزین کردن درب های ضد سرقت با درب های قدیمی چوبی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در زمانه جایگزین کردن آن ها نیاز به تخریب و ایجاد هزینه‌ های اضافی نباشد. همچنین می توانید لیست قیمت درب ضد سرقت را مشاهده بفرمایید.

معایب درب های چوبی قدیمی

در نظر داشته باشید که به طور معمول درب های چوبی قدیمی همانند بسیاری از ابزار آلات و تجهیزات یکسری مشکلات و معایبی دارند به همین خاطر برخی از افراد ترجیح می‌ دهند به جای درب های چوبی قدیمی از درب هایی استفاده کنند که مقاومت و استحکام زیادی داشته باشند و همچنین میزان امنیت زیادی را برای آن ها به ارمغان آورد.

به طور کلی افرادی که طی سالیان متمادی از درب های چوبی قدیمی استفاده کرده‌اند نسبت به افرادی که از درب هایی استفاده می کنند که دارای قابلیت های زیادی است با معایب این درب ها بیشتر آشنا هستند؛ بنابراین چنین افرادی نیز تلاش می‌ کنند تا درب های ضد سرقت را جایگزین درب های چوبی قدیمی کنند و از قابلیت ها و مزایای این محصولات نیز بهره‌مند شوند.

دلایل تعویض درب چوبی قدیمی با درب ضد سرقت

همچنین بخوانید : مدل درب حیاط

یکی از مهمترین مشکلاتی که عمدتاً درب های چوبی قدیمی دارند همان قدیمی بودن آن می باشد، به عبارت دیگر ممکن است افراد زیادی از این درب استفاده کرده باشند بنابراین می توان گفت درب های چوبی قدیمی به اندازه کافی کار کرده اند و ممکن است دیگر نتوانند عملکرد خوبی را برای ساکنین ساختمان داشته باشند؛ از این رو میزان عملکرد و راندمان این درب ها تا حد زیادی کاهش داشته و ممکن است افراد منزل از چنین درب هایی به ستوه آمده باشند، به همین خاطر دائم در پی این هستند تا دربهای ضد سرقت را جایگزین چنین درب هایی کنند.

یکی دیگر از معایبی که باعث شده شمار زیادی از افراد درب های ضد سرقت را برگزینند میزان امنیت اندک درب های چوبی قدیمی می باشد. در واقع کلاف هایی که در این نوع از درب ها به کار گرفته می شوند چوبی بوده و غالباً با به کارگیری چوب روس با ۵ الی ۶ سانتی متری این کلاف ها ساخته می شوند  اما درب های ضد سرقت با استفاده از فولاد چهارچوب درب را می سازند بنابراین چهارچوب درب های ضد سرقت بسیار مقاوم بوده و در مقابل ضربات احتمال شکسته شدن آن ها بسیار پایین می باشد. گاهی اوقات برخی از کارفرمایان و صاحب خانه ها در پی تولید و سفارش درب هایی هستند که بر روی آن قفل اضافه قرار داشته باشد، اما بدانید که انجام چنین کاری صحیح نیست؛ زیرا به منظور قرار دادن قفل اضافه بر روی درب بایستی شکاف اضافه ای را بر روی آن به وجود آورد بنابراین به منظور داشتن قفل اضافه تر نباید از استقامت درب کم شود چرا که هر چقدر شکاف های بیشتری بر روی درب به خاطر قرارگیری قفل اضافه تر ایجاد شود بنابراین میزان استقامت چهارچوب در تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

دلایل تعویض درب چوبی قدیمی با درب ضد سرقت

یکی دیگر از معایبی که ممکن است در بسیاری از درب های چوبی قدیمی مشاهده شود میزان ضخامت اندک آن می باشد لذا به منظور پیشگیری از عدم ایجاد سر و صدا و عدم خروج حرارت از منزل گزینه مناسبی نیستند.

در حقیقت افراد زیادی به خاطر وجود چنین معایبی می خواهند تا درب های چوبی قدیمی که در منزل آن ها نصب شده اند را برداشته و از درب های ضد سرقت که مزایای بی شماری دارند استفاده نمایند. به منظور جایگزین کردن درب های ضد سرقت با درب های چوبی قدیمی راه های زیادی وجود دارد اما باید یکی از بهترین شیوه هایی را انتخاب کنید که با استفاده از آن هزینه زیادی برایتان نتراشد.

در واقع خریداری درب ضد سرقت خودش نوعی صرف هزینه دارد اما به منظور نصب راحت تر باید از افراد متخصص کمک بگیرید، البته این نکته را هم در نظر داشته باشید تا با انجام آن هزینه اضافی پرداخت نکنید؛ در صورتی که ابعاد و میزان اندازه های ورودی درب را به طور دقیق بدانید و آن را سفارش بدهید بنابراین نیازی نیست تا بخش گسترده‌ ای از ورودی و قسمتی که قرار است درب ضد سرقت جدید با درب های قدیمی چوبی جایگزین شود را تخریب نمایید.

مزایای درب ضد سرقت

حقیقت این هست که دیگر حداقل برای آپارتمان هایی که جدیدا ساخته می شود یا نوسازی می شود اکثرا درب ضد سرقت استفاده می شود و دلایل زیادی هم برای این کار هست ، اولین مورد امنیت این درب ها نسبت به درب های دیگر بیشتر هست ، مورد بعدی امکان استفاده از فناوری های هوشمند روی درب ضد سرقت هست ، سومین مورد زیبایی این نوع درب ها هست که درب ضد سرقت در انواع و مدل ها تولید می شود . زیبایی خاصی را به ساختمان می دهد که در کنار امنیتی که ایجاد می کند ظاهر مناسبی هم برای ساختمان به ارمغان می آورد

هزینه تعویض درب ضد سرقت با درب قدیمی چقدر هست؟

بستگی به برندی که مد نظر دارید و اجزا به کار رفته در درب ضد سرقت و در آخر متراژ مورد استفاده هزینه درب ضد سرقت متفاوت هست ، علاوه بر این مورد باید هزینه تخریب و نصب درب ضد سرقت را در نظر بگیرید . یا می توانید با شرکت آروان سازه مجری و ارایه دهنده انواع درب ضد سرقت در تماس باشید تا با خرید درب ضد سرقت هزینه تعویض و نصب را رایگان برای شما انجام دهد

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید